Toon posts:

Vragen over Windows 98

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik 2 vragen over Windows 98:

1.Ik wil graag mijn mappen zien als webpagina steeds als ik dat doe en ga even weg en kom weer terug dan is het geen webpagina meer. Ik heb dit al eens gehad, maar weet niet meer hoe ik het toen heb opgelost.

2. Als ik een nieuwe map wil maken krijg ik een exploder-fout? Iemand oplossingen?

Let me know!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 12:29:
Ik 2 vragen over Windows 98:

1.Ik wil graag mijn mappen zien als webpagina steeds als ik dat doe en ga even weg en kom weer terug dan is het geen webpagina meer. Ik heb dit al eens gehad, maar weet niet meer hoe ik het toen heb opgelost.

2. Als ik een nieuwe map wil maken krijg ik een exploder-fout? Iemand oplossingen?

Let me know!
1. "Deze weergave op alle mappen toepassen" bij mapopties gekozen? (ik weet eigenlijk niet op 98 deze optie ook heeft)

2. Het is Explorer en nee ik heb daar geen oplossing voor. Een re-install zal vast goed doen :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Jonie,

Je topic voldoet niet helemaal aan de richtlijnen zoals we die op GoT hebben opgesteld - je kan deze richtlijnen altijd teruglezen in Registratievoorwaarden en faq, maar kort samengevat moet een topic voldoen aan:
  • Eigen initiatief tonen - het moet duidelijk zijn dat je zelf een en ander hebt geprobeerd. Uit jouw topic kan ik dat niet halen :)
  • Een goede topic titel hebben - 'Vragen over Windows98' beschrijft niet echt je probleem.
  • Een duidelijke topicstart met veel informatie. Het noemen van 'exploder' is ook niet echt wenselijk (zie ook de Windows Operated Systems Policy)
Vandaar dat dit topic dichtgaat :)

Dit topic is gesloten.