Ik ben een contract aangegaan met Casema (heb ook emailadres xxx@casema.net), ik heb nooit wat gehoord dat ik een Wanadoo Cable Basic abonnement heb en heb ook nog niets van die "migratie" gekregen. In de voorwaarden die ze me toegestuurd hebben, zeggen ze iets over de abonnementsvorm en daar staat ook alleen Wanadoo-shit bij, en ik kan nergens vinden dat je als je dat abonnement niet hebt (dus gewoon via casema, niks wanadoo), dat dat dan ook voor jou geldt. Kan ik nu dus onder die datalimiet uit, of heb ik iets gemist?
Vreemd e-mail adres... In je Profile staat een ander adres!? :?:?Op donderdag 14 december 2000 12:24 schreef crasher het volgende:
...heb ook emailadres xxx@casema.net...
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
ooooooooooooooooh, grapjas! Ik bedoelde dat het verder niet boeit wat voor een adres ik heb, maar dat het wel @casema.net erachter heeft staan! Misschien had ik het iets anders moeten neerzetten, maar je snapt hóógstwaarschijnlijk zo ook wel wat ik bedoel....
Lees de leveringsvoorwaarden maar eens goed door.... daar heb je als het goed is ook voor getekend. Daar staat VAST een regel in dat de voorwaarden eenzijdig veranderd mogen worden.
Overigens sta je als klant ook in je recht, je hoeft nieuwe leveringsvoorwaarden helemaal niet te accepteren, en je kunt binnen de periode van een opzeg termijn (2 maanden?) protest aantekenen. Dit betekend in de praktijk dat je zonder enige kosten het abbonement kunt be-eindigen. Bij Casema zal dit niet al te veel opleveren denk ik, omdat je per maand betaald. Zou je voor een heel jaar vooruit betaald hebben, en ze veranderen op maand 3 de leveringsvoorwaarden waar je het niet mee eens bent, dan kun je per direct je abbonement opzeggen, en is Casema verplicht om je die 9 maanden terug te betalen. Je hebt dus wel rechten als klant. Indien er bij Casema kosten worden berekend voor het opzeggen (zal wel niet) dan kun je in het geval van weigeren van nieuwe leveringsvoorwaarden deze ook laten vervallen. In principe komt het erop neer dat je je Kabelmodem geheel rechtmatig naar Casema kunt brengen en zeggen dat je em niet meer hoeft, en dan kun je evt. nog een maand abboneegeld terugkrijgen ofzo.
Aangezien de nieuwe leveringsvoorwaarden op 15 Dec. ingaan, lijkt het me dat je dit alleen vandaag nog kan doen trouwens. Casema heeft je echter (rechtmatig gezien) voldoende de tijd gegeven om te protesteren, en zonder enige consequenties je abbonement te be-eindigen.
Even in het kort: Als je geen telefoonkosten wilt betalen kom je er dus niet onderuit
Maarten
Overigens sta je als klant ook in je recht, je hoeft nieuwe leveringsvoorwaarden helemaal niet te accepteren, en je kunt binnen de periode van een opzeg termijn (2 maanden?) protest aantekenen. Dit betekend in de praktijk dat je zonder enige kosten het abbonement kunt be-eindigen. Bij Casema zal dit niet al te veel opleveren denk ik, omdat je per maand betaald. Zou je voor een heel jaar vooruit betaald hebben, en ze veranderen op maand 3 de leveringsvoorwaarden waar je het niet mee eens bent, dan kun je per direct je abbonement opzeggen, en is Casema verplicht om je die 9 maanden terug te betalen. Je hebt dus wel rechten als klant. Indien er bij Casema kosten worden berekend voor het opzeggen (zal wel niet) dan kun je in het geval van weigeren van nieuwe leveringsvoorwaarden deze ook laten vervallen. In principe komt het erop neer dat je je Kabelmodem geheel rechtmatig naar Casema kunt brengen en zeggen dat je em niet meer hoeft, en dan kun je evt. nog een maand abboneegeld terugkrijgen ofzo.
Aangezien de nieuwe leveringsvoorwaarden op 15 Dec. ingaan, lijkt het me dat je dit alleen vandaag nog kan doen trouwens. Casema heeft je echter (rechtmatig gezien) voldoende de tijd gegeven om te protesteren, en zonder enige consequenties je abbonement te be-eindigen.
Even in het kort: Als je geen telefoonkosten wilt betalen kom je er dus niet onderuit
Maarten
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Komt nog bij: De transitie Casema --> Wanadoo hoeft niet te beteken dat de leveringsvoorwaarden veranderen. De naam veranderd alleen maar....
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Als ze beginnen te zeiken kom met je verhaal van "vindt je het gek als elke keer als ik wat download krijg ik een time out en moet ik opnieuw beginnen. :("
Kijken wat ze dan te zeggen hebben.
Dat vind ik inderdaad wel een goeie! Ik ben trouwens benieuwd of ze dat echt gaan doen, als je op de 28e dag net aan de 1gig zit, of ze dan gelijk je downstream afkappen...Op donderdag 14 december 2000 16:58 schreef bakkiepleur het volgende:
Als ze beginnen te zeiken kom met je verhaal van "vindt je het gek als elke keer als ik wat download krijg ik een time out en moet ik opnieuw beginnen. :("
Ik ben het er wel mee eens bij iemand die herhaaldelijk ruimschoots die grens overschrijdt, maar niet als iemand op de 25 dag ofzo zit en dan botweg z'n internet 5 dagen blokkeren....
Ik heb casema, maar ze hebben me niks verteld van die datalimiet, dus ik kan het niet weten dus als ze me afsluiten hebben ze dat recht toch niet dan???
Ik heb nog nooit gehoord van een actie van Casema tegen een grootverbruiker... als ze dat wel zouden doen zou ik gewoon de klos zijn. Maak je dus maar geen zorgen
ik denk niet dat de topicstarter nu nog op antwoord zit te wachten
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()