[Xs4all] Inbel Standaard

Pagina: 1
Acties:

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-05 16:04
Ik moet vanmiddag bij iemand een dial up internet verbinding verzorgen, ik ben dus aan het kijken naar een provider voor iemand die bijna nooit internet, maar wel een POP3 emailbox wil hebben aangezien ze veel met iemand mailt die foto's stuurt (dus geen direct internet).

Ze had Het Net maar heeft het email adres een beetje verknald door op wat spam mails te klikken en krijg nu ongeveer 1000 mails per week. Ik heb het spam filter van het net al geactiveerd maar dat werkt ook niet.
Tijd voor een andere provider dus.

Ik ben een beetje aan het rondkijken maar wordt een beetje gek van alle kosten

Ook heb ik gekeken naar Zon gratis ADSL, maar dat kan je niet meer aanvragen, of ik heb niet door hoe je dat doet 8)7

Nou kwam ik terecht op de site van Xs4all en daar staat het standaard inbel abonnement, en er staat bij kosten alleen per maand 11,93 Ex BTW ik zie niets van telefoonkosten, ik heb ook bij www.kpn.com gekeken en daar staat ook niets over extra kosten. Betekent dit dat het maar 11,93 ex BTW per maand is en voorderest geen kosten?? Ik wou de sales afdeling nog mailen maar ja die werken niet in het weekend, dus als iemand mij antwoord kan geven, of misschien ietsje helpen graag!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-05 16:22
Archie_T schreef op 22 februari 2004 @ 12:11:
Ik moet vanmiddag bij iemand een dial up internet verbinding verzorgen, ik ben dus aan het kijken naar een provider voor iemand die bijna nooit internet, maar wel een POP3 emailbox wil hebben aangezien ze veel met iemand mailt die foto's stuurt (dus geen direct internet).

Ze had Het Net maar heeft het email adres een beetje verknald door op wat spam mails te klikken en krijg nu ongeveer 1000 mails per week. Ik heb het spam filter van het net al geactiveerd maar dat werkt ook niet.
Tijd voor een andere provider dus.

Ik ben een beetje aan het rondkijken maar wordt een beetje gek van alle kosten

Ook heb ik gekeken naar Zon gratis ADSL, maar dat kan je niet meer aanvragen, of ik heb niet door hoe je dat doet 8)7

Nou kwam ik terecht op de site van Xs4all en daar staat het standaard inbel abonnement, en er staat bij kosten alleen per maand 11,93 Ex BTW ik zie niets van telefoonkosten, ik heb ook bij www.kpn.com gekeken en daar staat ook niets over extra kosten. Betekent dit dat het maar 11,93 ex BTW per maand is en voorderest geen kosten?? Ik wou de sales afdeling nog mailen maar ja die werken niet in het weekend, dus als iemand mij antwoord kan geven, of misschien ietsje helpen graag!
Daar komen de telefookosten natuurlijk nog op, of je moet zo'n bundel minuten per maand erbij kopen/krijgen zoals bij planet het geval is.

Zon Gratis ADSL kun je alleen op een analoge lijn bestellen, niet op ISDN, misschien is dat het probleem?

Edit: Planet Plus 5,85per maand en de eerste 10uur gratis tikken per maand + 4 mailboxen en webspace http://www.planet.nl/planet/show/id=181270

[ Voor 14% gewijzigd door waslijn op 22-02-2004 12:18 ]

Verwijderd

Archie_T schreef op 22 februari 2004 @ 12:11:
wat denk je zelf? tuurlijk nog gewoon inbelkosten.
flat fee analoog/isdn is echt wel een stukje duurder hoor (ladot, superweb, etc)

maarreh, het enige nadeel van KPN direct internet vind je dus de afwezigheid van een POP3 box? je kunt toch gewoon de POP3-box hotmail gebruiken?
en als je het niets vindt neem je als nog een betaalde ISP :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2004 12:16 ]

• Archie_T
Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 12:14:
[...]

wat denk je zelf? tuurlijk nog gewoon inbelkosten.
flat fee analoog/isdn is echt wel een stukje duurder hoor (ladot, superweb, etc)
Het leek mij ook te mooi om waar te zijn. Maar toch er staat echt niets over de kosten of belminuten oid vandaar deze vraag.

• deDorus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-05 09:30

deDorus

Meisje, ik ben een C-man...

Je kunt toch gewoon een gratis Zonnet account openen? Inbelkosten zijn tegen lokaal tarief geloof ik. POP3 zit er ook bij.

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-04 21:32
http://www.zonnet.nl/gratis/

Zon gratis inbel abo ... bovenste

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Of tiscali gratis, geen abbonement maar wel dus de telefoon tikken.
Email wordt dan iemand@tiscali.nl (:P)

[This is what you get when you mess with us]

Verwijderd

nadeel van een gratis abo bij een gewone ISP is dat het 06760-inbel tarief over het algemeen een stukkie hoger ligt dan bij KPN direct internet zelf.

maargoed: de uitzondering bevestigt de regel, er zal vast wel een goedkopere zijn :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2004 12:21 ]

• Archie_T
Kijk en dit is nou net mijn probleem, iedereen geeft nu wat anders aan, nou ja ik ga nog even een uurtje puzzelen op zoek naar wat leuks, hotmail heeft geen echt POP3 en maar 2 Mbyte email space, en met foto's wil je toch ietsje meer. Ik ga nog even verder zoeken, mijn vraag is iig beantwoord, bedankt!
<edit>
Even rekeningen bekeken van het net en zij had 120 minuten gratis en zit er aldoor ongeveer 90 - 100 minuten over, dus het wordt planet internet dat is dezelfde kosten alleen 240 minuten gratis, klaar!!! Nogmaal thanx iedereen.

[ Voor 29% gewijzigd door Archie_T op 22-02-2004 12:35 ]

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

www.everyday.com

Hmmm... gestopt en onder andere naam verder.

[ Voor 60% gewijzigd door PcDealer op 22-02-2004 12:25 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

www.freeonline.nl is mij altijd goed bevallen :)
Pagina: 1