Ik heb een brandend vraagje. Ik heb sinds gister een 2ehands monitor op de kop getikt. Een Compaq s7500. Ik heb hem van een man gekocht die hem op de computerbeurs in groningen heeft gekocht. Ik ben daar ook geweest maar heb hem daar niet gekocht. uiteindelijk vond ik hem toch wel mooi. Nu blijkt toen ik thuiskwam dat het beeld dubbel is... Een vaag dubbel beeld achter het normale beeld. ERG irritant. Heb de man gebeld en die zegt hem gekocht te hebben en hem draaiende gezien op de beurs zelf. Met foto's op de achtergrond. Die man heeft zelf een TFT van zijn vrouw gekregen diezelfde dag bijna dus heeft hem zelf niet uitgetest. Bij het beter inspecteren v.d. monitor valt me op dat de kabel van de monitor VGA kabel naar de computer waarschijnlijk gerepareerd is. Er is zelf een VGA-connector op gesoldeerd (ik neem niet aan dat compaq zijn monitoren levert met zilveren connectors met plakband eronder). Vanochtend piepte de monitor ook even heel hoog. Na Refresh rate aan te passen was het over. Heb ook even op het forum gekeken. Ik denk dan ook zelf dat het aan deze kabel ligt. Omdat tie waarschijnlijk zelf gemaakt is door dat bedrijf waar hij hem gekocht heeft. Wat denken jullie ervan. Nieuwe vga kabel eropzetten. En zo ja, wat voor type en hoe te monteren (liefst duidelijke uitleg of link ofzo). De monitor heeft wel 3 mnd garantie via het bedrijf maar ze zitten helemaal in Hoogeveen en ik in Groningen en geen vervoer. De monitor is uit 2002, zou ook nog compaq garantie op zitten. WAT MOET IK DOEN alvast bedankt
PSN: JustinNL79