WMP9: Album art ergens anders laten opslaan

Pagina: 1
Acties:

• Frank Reiber
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-09-2022
Weet iemand of het mogelijk is om de album art van WMP9 die standaard wordt opgeslagen in de directory waar de muziekbestanden staan, op een andere plaats te laten opslaan? Bijvoorbeeld in één vaste directory.

Ik wis graag namelijk alles in één directory laten opslaan zodat ik af en toe het allemaal kan wissen. Wis namelijk wel eens wat MP3'tjes, en om nou iedere keer in die directory de verborgen bestand zichtbaar te maken en dan weer en die album art te verwijderen daar heb ik geen zin in!

Proud member of Los Alcoholicos
Real life goes before e-life -- Toppunt van arrogantie: En toen was er licht sprak ik God

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-06 10:44

JHS

Splitting the thaum.

Je zou zoiezo verborgen bestanden altijd kunnen laten tonen. Verder is het iniedergeval geen optie binnen WMP, misschien is het wel te wijzigen via het registry oid...

DM!

• Frank Reiber
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-09-2022
idontlikepizza schreef op 22 februari 2004 @ 11:33:
Je zou zoiezo verborgen bestanden altijd kunnen laten tonen. Verder is het iniedergeval geen optie binnen WMP, misschien is het wel te wijzigen via het registry oid...
Wil die verborgen bestand juist niet zichtbaar, ze geven teveel vervuiling. Van het registry heb ik niet zoveel verstand. :/

Proud member of Los Alcoholicos
Real life goes before e-life -- Toppunt van arrogantie: En toen was er licht sprak ik God