Toon posts:

.dat bestand bekijken met AVIpreview

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik bekijk regelmatig stukken van downloads met AVIpreview, nu ben ik iets aan het downloaden, zit al aan 200mb gedownload van dat stuk, en toch kan ik maar 9sec zien met Avipreview, dat is al vanaf in het begin, dat ik maar 9sec kan zien, en is nu al reeds 200mb gedownload.

Hoe kan dit?

Heb hier is ge-searcht, maar dan kom ik op topics waar mensen er geen codecs voor hadden, en dus heb ik G-spot gedownload, en die zegt dat er voor dat stuk 4codecs geinstaleerd zijn.

Ik heb FFDSHOW, kazaa-lite codec pack, en dan nog de Divx/Xvid reeks

Als ik het wil afspelen met VideoLAN kan ik ook maar 9sec zien

Kan iemand mij helpen?

Verwijderd

Kan het zijn dat je het bestand met Kazaa download, welke het bestand van meerdere users ophaald? Dan begint kazaa ook halverwege te downloaden. Oftewel, het grootste gedeelte van je download zit dan niet aan het begin van de file...

Verwijderd

Topicstarter
ahzo, bedankt voor de info, heb dit nog nooit voorgehad.

Ik leer weer elke dag bij :)

edit: Dan kan ik dus ook niet doorspoelen? want hij geeft maar 9sec aan

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2004 10:42 ]

Verwijderd

Lijkt me niet. Doorspoelen gaat aan de hand van de tussenliggende data. Misschien enkele datatypen uitgezonderd, weet de viewer niet waar welk frame zit, na die 9 sec.

Verwijderd

Topicstarter
Dan maar wachten tot hij geheel binnen is :)

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-08 18:07
je kan eens proberen met divxplayer van divx.com, die kan namelijk wel over stukken "lege" data overspringen

Verwijderd

Topicstarter
als ik de file open met DivXplayer staat er bij hoelang de file is, maar toch steeds kan ik niet doorspoelen, hij begint dan weer opnieuw

edit: Nu is de file helemaal gedownload, en nog steeds kan ik maar alleen de eerste 9sec zien :? Help!? :'(

edit2: nu ben ik er weer één aan het downen, al 150mb, en ik kan weer maar +/- 10sec zien 8)7 :?

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2004 12:33 ]

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 18:22

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Probeer het bestand eens op te slaan (save as) en vervolgend met media player te openen

Sometimes human's are...

Verwijderd

Had ik ook al gedaan, werkt heel soms, maar vaak dan is het bestand corrupt en wil je hem verwijderen, kan dat niet, omdat hij in gebruik is.

Dan simpel doen en : cmd > del blaba bestand.avi
Pagina: 1