Heb je ondertussen al enige ervaring opgedaan? Mij lukt het niet om de Flash kaart reader te gebruiken. Je hebt daar een plug-in voor nodig. Maar op handleiding kleefde een sicker met daarop : SPECIAL OFFER PHOTO WALLET AND RECORDING PLUG-INS PRELOADED. Als ik echter een Compact Flash kaart inplug krijg ik de boodschap : application not installed, On sale from www.archos.com.
Op de wegsite moet je dan het serienummer van je toestel en de produktcode ingeven. Het ene staat achteraan het toestel en het andere kan je vinden in de systeemfolder. Echter : steeds opnieuw blijkt het serienummer INVALID te zijn, terwijl ik het met de meeste zorg het ingevuld. De technische dienst van Archos reageer totaal niet op vragen via e-mail.
Weet iemand wat het probleem is? En hoe het kan worden opgelost?
Op de wegsite moet je dan het serienummer van je toestel en de produktcode ingeven. Het ene staat achteraan het toestel en het andere kan je vinden in de systeemfolder. Echter : steeds opnieuw blijkt het serienummer INVALID te zijn, terwijl ik het met de meeste zorg het ingevuld. De technische dienst van Archos reageer totaal niet op vragen via e-mail.
Weet iemand wat het probleem is? En hoe het kan worden opgelost?