Toon posts:

Wie kan mij helpen kiezen (5.1 speakerset)

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ben al dagen op zoek naar een setje boxen (in 5.1 opstelling) voor in de woonkamer. Basiseis is:

- klein en geen staande boxen (dus aan de muur);
- goed geluid voor afspelen dvd's;
- goed geluid voor muziek cd;
- niet onbelangrijk, mag maxiamaal 275 euro kosten.

Zwikkie wordt aangesloten op een yamaha RX440 receiver.

Er zijn testen genoeg die aangeven dat home/cinema setjes zoals Canton movie 10mxII prima geluid leveren, alleen hoe zit het met muziekcd's ?

Wie kan mij iets verder helpen ?

• ToriHino
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-01 00:24

ToriHino

Eg wel!

Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 08:05:
Hoi,
Ben al dagen op zoek naar een setje boxen (in 5.1 opstelling) voor in de woonkamer. Basiseis is:

- klein en geen staande boxen (dus aan de muur);
- goed geluid voor afspelen dvd's;
- goed geluid voor muziek cd;
- niet onbelangrijk, mag maxiamaal 275 euro kosten.

Zwikkie wordt aangesloten op een yamaha RX440 receiver.

Er zijn testen genoeg die aangeven dat home/cinema setjes zoals Canton movie 10mxII prima geluid leveren, alleen hoe zit het met muziekcd's ?

Wie kan mij iets verder helpen ?
Zoals ala vaker op dit forum is gezegd, ga luisteren! Wanneer je aan een beperkt budget gebonden bent, is trouwens het verschil niet zo heel groot. Je kunt daar een aardig 5.1 setje voor aanschaffen, maar verwacht niet al te veel van de stereo weergave.

Intel Core2 6600 @ 2700Mhz | Asus P5W DH | 2048 MB | NVidia Geforce 7950GX2 | Raptor 160GB + WD 260GB

Verwijderd

Zoals ToriHino aangeeft is het erg belangrijk dat je gaat luisteren omdat het jouw oren ziin. Iemand kan wel zeggen dat de stereoweergave slecht is, maar vindt jij dat ook?

Zoals je zelf al hebt gevonden "schijnt" die Canton wel aardig te zijn, begin eens met die te beluisteren en ga je daarvanuit setjes in dezelfde prijsklasse beluisteren. Ik weet zeker dat je dan na een paar setjes gehoord te hebben je erg blij bent dat je toch maar zelf bent gaan luisteren. :)

Dit topic is gesloten.