Reactie niet gewenst

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-10 04:53
ik vind de reactie van tankeriv niet echt normaal kwa taalgebruik.
Sukkels is niet echt een manier waarmee ik mensen wil groeperen.

link

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik vind de reactie niet zo ongewenst dat ik er een mailtje voor hoef te sturen of dat er een PM uitgevoerd hoeft te worden. Ik schat die reactie nu in op een +1 of een 0, maar laat daar maar gewoon het modsysteem zijn werk doen. Ik gok dat het dan wel goed gaat komen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-10 04:53
Op zich ik de reactie wel goed.
Alleen het woord sukkels steekt mij. Ik vind niet dat je daarmee een groep mensen mee mag aanduiden. Want zo komt het op mij wel over. ;)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Ik heb 'm een troll aan z'n broek gesmeerd en ik denk ook dat -1 troll de best passende eindscore is. Er worden in enkele zinnen enkele grote computerfabrikanten in een hoek van 'prutsers' en 'oplichters' gedrukt. Niet met zoveel woorden, maar een zin als...
...want om heel eerlijk te zijn elke keer weer kom je erachter dat alle spullen in die Pavillion toch echt van B kwaliteit zijn en heel snel stuk gaan.
... klinkt heel overtuigend, maar is voor mij geen voldoende onderbouwing voor zo'n verstrekkende uitspraak dat het raar is dat die fabrikanten überhaupt nog iets verkopen. Als je dan op zo'n smalle basis de kopers van dergelijke producten naar het hoofd smijt 'sukkels' te zijn, dan mag je reactie wat mij betreft naar de kelder.

In dit geval zie ik in het woord 'sukkel' dus duidelijk een negatieve en denigrerende ondertoon, in tegenstelling tot het geval dat we laatst tegenkwamen met 'sukkelaar'. Dit alles hangt natuurlijk ook zeer van de context af. In dit geval dus een tikje naar beneden van mij. :)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 12:47

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Ik vind het ook niet meer dan een -1 trol waard, maar daar staat ie al op, dus ik kan er niets meer aan doen.

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:48

botoo

💀 too old to die young

De reactie heeft van een 'potentiele HP kandidaat' (aka 'zoveel sukkels' :o ;) :P) weer een +1 inzichvol mogen ontvangen :| * botoo heeft er op zijn beurt maar een trolletje tegenaan gegooid.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:44

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik twijfel zelf ook een beetje of ik hier de -1 troll een geschikte eindscore vind,
er zit inderdaad een flinke 'trollerigheid' in, maar daarvan lijkt de poster zich ook bewust en volgens mij post hij daarom juist dat 'clown'-smijltje na die stevige troll.

in het tweede stukje doet hij minstens een poging die negatieve mening over HP te onderbouwen (ook nogal subjectief; 'B-kwaliteit' en 'gaat snel kapot').
Zeker met de goede reactie van Der Vati erachter hoeft het wmb niet onder de 0 geschoffeld te worden, ook al is het een negatieve opinie over een fabrikant, duidelijk vanuit het oogpunt van een 'tweaker' gebracht, die voorgefabriceerde computers niet kan leiden;
Ik geef in Apple-threads ook gen -1's enkel omdat men beweert dat Apple's enkel vanwege hun uitzien gekocht worden, het is gewoon een opinie die leeft.

An sich vind ik ook dat mensen binnen zeker grenzen ook best wel hun mening over fabrikanten mogen geven, ook al is deze negatief,
inderdaad zit deze reactie erg krap rond de grens, er is imho ook eea. dat juist voor de post spreekt.

overigens heb ik tot nu toe hem niet gemod, en twijfel of ik hem een +1 zou willen geven, om hem naar een 0:score te brengen

[ Voor 23% gewijzigd door RM-rf op 22-02-2004 11:05 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:48

botoo

💀 too old to die young

elke keer weer kom je erachter dat alle spullen in die Pavillion toch echt van B kwaliteit zijn en heel snel stuk gaan
Betekent dit dat hij zelf steeds Pavilion spullen koopt (ergo: hij noemt zichzelf een sukkel), of is het puur van horen zeggen, of is hij een HP reparateur en spreekt uit ervaring? In dat laatste geval zou het informatief zijn als er met wat feitelijke onderbouweng gekomen zou worden.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Superdeboer schreef op 22 februari 2004 @ 01:25:
(...) naar de kelder. (...) zeer van de context af (...)
Tja, eensch, +0 gemodereerd op de troll gezet :) Die smiley gaat 'm niet redden, gegeven de daaropvolgende alinea. De reaktie erboven is trouwens pure spam, zou een ingreepje daar niet op z'n plaats zijn?

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Pagina: 1