Dit nieuwsje heeft wel erg veel enthousiaste moderaties op z'n dak gekregen. 
Deze reactie vind ik het meest opvallende voorbeeld (maar er zitten er nog een aantal bij!):

Deze reactie vind ik het meest opvallende voorbeeld (maar er zitten er nog een aantal bij!):
In het nieuwsitem zelf staat:Het gaat goed met KPN, maar net niet helemaal volgens de planning. Ze liggen erg scherp gezien 2 maanden achter:
nieuws: KPN hoopt op één miljoen i-mode klanten eind dit jaar
Toch wel knap om te zien dat ze het gehaald hebben. Er waren nogalw at negatieve reacties destijds van ons tweakers dat ze het niet gingen halen. En tjah, of ze het nou gratis geven of niet het blijft I-mode.
Kortom... die link staat al letterlijk in het nieuwsartikel zélf en bij de related items, iedereen kan uitrekenen dat we nu bijna twee maanden later zijn... en verder geeft hij zijn mening dat hij het knap vindt... Ik vind een miljoen klanten ook veel. Maar de vaststelling daarvan vind ik geen 4 punten waard.Iets minder dan een jaar geleden waren er nog slechts 236.000 gebruikers van i-mode. Toen werd echter voorspeld dat al tegen het eind van 2003 een miljoen mensen verspreid over Nederland, Duitsland en België i-mode klant zouden zijn. [...] Afgelopen januari maakte KPN nog bekend dat het uiteindelijk 870.000 i-mode klanten had bij de afsluiting van 2003.

edit:
Ik wil zelf niet modden daar, want het is m'n eigen nieuwsje... maar ik vond dit een voorbeeld dat wel heel kenmerkend is voor de moderatie van de draad op dit moment.
Ik wil zelf niet modden daar, want het is m'n eigen nieuwsje... maar ik vond dit een voorbeeld dat wel heel kenmerkend is voor de moderatie van de draad op dit moment.
[ Voor 7% gewijzigd door Superdeboer op 22-02-2004 00:34 ]
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.