Toon posts:

Project dolphin uit de gratie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon uit nieuwsgierigheid, wrom gebeurt hier zo weinig?
Het lijkt me een proggie dat niet 'echt' veel performance eet.
Veel 'toppers' hebben al lang niet meer 'gepulsed'.

http://dolphin.twistification.net/team.php?tid=1

Is dit een 'dood project' van DPC?

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Volgens mij wordt er erg weinig aandacht meer besteed aan dit project.

De Linux client waar ze het over hadden is er ook nog niet, bijvoorbeeld.

Volgens hebben de users het na de val van het echte Dolphin project opgegeven. Ik kan me nog herinneren dat er twee opvolgers kwamen, één Nederlandse met DPC, die jij noemt, en één waar de meeste mensen heen gingen.

Expanding the inexpandable

Verwijderd

Het project loopt nog, maar er wordt niets meer aan gedaan door de beheerder. Jammer, maar helaas. Draait nog wel hier though, maar dat zal ook niet lang meer duren :P

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Het draait hier nogsteeds en ik ben ook nog een beetje aan het klimmen. Verder niet echt spannend ofzo...

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 02:16:
Het project loopt nog, maar er wordt niets meer aan gedaan door de beheerder. Jammer, maar helaas. Draait nog wel hier though, maar dat zal ook niet lang meer duren :P
Genius Dex is nog altijd druk bezig hoor :) Met een nieuwe client bijvoorbeeld die cheaten tegengaat enzovoorts :). Maarja, die jongen heeft ook school hé ;)!

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-02 22:21

Swaptor

Java Apprentice

hier loopt't ook, en ben hard aan het tikken constant, maar tsjah: minder dan 100K aanslagen ga ik niet liggen pulsen...

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Verwijderd

Wij doen ook nog mee, alhoewel er minder active leden zijn

Je loopt hier nu anderhalf jaar rond, je weet allang dat subteamreclame niet gewenst is. Doe het dan ook niet!

[ Voor 67% gewijzigd door Dutchman! op 22-02-2004 12:56 ]

• TheGhost
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-02 11:57
erhm... ChaosCow, je zou toch moeten weten dat team reclame niet gewenst is...

I'm not weird, I'm a limited edition

Verwijderd

subteam reclame :D waar ?? als ik zo bij iedereen kijk zie ik niets anders dan subteam reclame :D

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-02 15:06

_WgV_

It's a magical world!

Ja in je sig etc. wel ja soul ;)
Maar ik doe nog steeds mee en sta ook vrij hoog 8) alleen was ik in het begin nog geen member van DPC daar dus iets van 700k staat daar niet bij...
Linkje naar mijn account :*)

#StopBurningStuff

• TheGhost
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-02 11:57
ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de reactie van Genius Dex hierover... de PD site is al tijden niet meer geupdate wat nieuws betreft, misschien is 't verstandig om weer eens een status updatetje te geven.

I'm not weird, I'm a limited edition

Verwijderd

Ook hier zwemt de dolfijn nog rond, mja het beestje is in ons teampje ook wel een beetje op de achtergrond geraakt vooral owv de talloze cheaters . 8)7 Hopelijk slaagt GeniusDex erin een cheat-resistente client in elkaar te boksen en kan het project daarna weer gerevalideerd worden... :P

Verwijderd

Zal binnen kort ook maar weer eens wat inbengen. De subteams zijn ook nog steeds niet rond dus schiet ook niet echt op.

• GeniusDex
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01-2025

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

cheat-resistente client is nooit 100% mogelijk, er zijn altijd manieren om valse toetsaanslagen mee te laten tellen (simpel omdat windows 't toelaat om 't tobo-buffer aan te passen). en de linux client heeft nog wat problemen die vrij moeilijk op te lossen lijken, hoop ook dat die er zo snel mogelijk komt.
en subteams komen met de nieuwe site, maar het kan nog wel een paar maanden (lees: een maand of 2-3) duren voordat die echt af is.

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 10:34:
Wij doen ook nog mee, alhoewel er minder active leden zijn

<font color="blue">Je loopt hier nu anderhalf jaar rond, je weet allang dat subteamreclame niet gewenst is. Doe het dan ook niet!</font>
[/edit]

omfg als dit subteam reclame is, nou schiet mij dan maar in een balonntje
:?

Verwijderd

richten

target locked

VUUR

Afbeeldingslocatie: http://www.kelleytown.com/Images/Photos/Balloon0304.jpg
Pagina: 1