Sharp GX30

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.470 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overlord
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-10-2021

overlord

Fan van Mitch & Damian

Anoniem: 110603 schreef op 25 mei 2004 @ 01:53:
Gx-30 is nu nog verder in prijs verlaagd

Bij een vodone citypoint kost het nu 49 euro in de winkel met een 2 jarig 180 minuten!! en je krijgt 50 euro retour op je rekening dus eigenlijk is ie gratis!
En dan heb je een 29.50 abo met 180 minuten die ja na 4 maanden kan verlagen naar 120 minuten voor 23,50. Zonder live dus!! Als je live neemt krijg je nog eens 50 euro korting.

oh en met 2 jaar heb je ook geen aansluitkosten en eerste 2 maanden gratis plus als je in rotterdam om amsterdam koopt krijg je nog eens 2 gratis strike one kaarten (is een techno feest in de kuip, 2 keer 45 euro dus)

Ook met 1 jaar 300 minuten betaal je slechts paar tientjes nog in de winkel!
vorige week heb ik em nog gekocht voor 9 euro icm het 2 jarig VF180 abo + 50 euro retour en de eerste 2 maanden gratis abo.

Dit uiteraard ook bij vodafone citypoint (adam)

[ Voor 3% gewijzigd door overlord op 25-05-2004 23:03 . Reden: toevoeging ]

P4 2.8GHz, ASUS P4C800-E DLx ATI 9800SE 380/340 8 pip, 2x WD raptor 74 GB raid 0;2 x samsung 160 gb raid 0, IIyama 17"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38342

overlord schreef op 25 mei 2004 @ 23:02:
[...]

vorige week heb ik em nog gekocht voor 9 euro icm het 2 jarig VF180 abo + 50 euro retour en de eerste 2 maanden gratis abo.

Dit uiteraard ook bij vodafone citypoint (adam)
Aangezien je in het bezit bent van deze telefoon: Hoe hoog is het Vodafone-gehalte van de programmatuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114799

overlord schreef op 25 mei 2004 @ 23:00:
[...]

je kunt natuurlijk ook de MP3 tjes via een cardreader/writer vanaf je computer laden op het aanwezige SD kaartje :)
werkt heel goed
Ja, kan misschien ook wel. Maar waarom kan het niet via een data cable?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overlord

overlord

Fan van Mitch & Damian

Anoniem: 38342 schreef op 26 mei 2004 @ 00:05:
[...]

Aangezien je in het bezit bent van deze telefoon: Hoe hoog is het Vodafone-gehalte van de programmatuur?
Vodafone gehalte :?

licht aub eens toe wat je exact bedoeld (voor deze telefoon nOOB) ;)

[ Voor 1% gewijzigd door overlord op 26-05-2004 13:06 . Reden: oops icon ]

P4 2.8GHz, ASUS P4C800-E DLx ATI 9800SE 380/340 8 pip, 2x WD raptor 74 GB raid 0;2 x samsung 160 gb raid 0, IIyama 17"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overlord

overlord

Fan van Mitch & Damian

Anoniem: 114799 schreef op 26 mei 2004 @ 09:48:
[...]

Ja, kan misschien ook wel. Maar waarom kan het niet via een data cable?
Het kan zeker wel met een data cable, het enige nadeel hiervan is meestal dat:
a: ze duur zijn
b: de overdracht van gegevens trager verloopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38342

@Overlord, Nou bij de Motorola V525 (Vodafone prepaid met Live!) zat bijvoorbeeld onder de rechter-sneltoets, de verbinding naar Vodafone Live! ingebakken. Normaal kun je deze (evenals de linker-sneltoets) zelf configureren voor een snelkoppeling naar bijv de camera, contacten o.i.d.
Bovendien zaten er ook in het "berichten" menu van die V525 allemaal Vodafone iconen e.d. Dit is er allemaal alleen uit te krijgen als je de telefoon flasht.

Dus nou vroeg ik me af of die GX30 ook zo voorgeprogrammeerd is met allerlei Vodafone-zaken (en in welke mate), of dat het bij een stickertje hier en daar, en een (optioneel) achtergrond/thema blijft.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

overlord schreef op 26 mei 2004 @ 13:09:
[...]

Het kan zeker wel met een data cable, het enige nadeel hiervan is meestal dat:
a: ze duur zijn
b: de overdracht van gegevens trager verloopt
Nou, ik heb nu zo'n kabeltje gekocht (via eBay voor 9 eurie), maar als ik dus een mp3'tje wil overzetten dat geeft ie aan dat het bestand max maar 100 kb mag zijn...en dat schiet natuurlijk niet op. Doe ik misschien iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overlord

overlord

Fan van Mitch & Damian

Anoniem: 38342 schreef op 26 mei 2004 @ 18:52:
@Overlord, Nou bij de Motorola V525 (Vodafone prepaid met Live!) zat bijvoorbeeld onder de rechter-sneltoets, de verbinding naar Vodafone Live! ingebakken. Normaal kun je deze (evenals de linker-sneltoets) zelf configureren voor een snelkoppeling naar bijv de camera, contacten o.i.d.
Bovendien zaten er ook in het "berichten" menu van die V525 allemaal Vodafone iconen e.d. Dit is er allemaal alleen uit te krijgen als je de telefoon flasht.

Dus nou vroeg ik me af of die GX30 ook zo voorgeprogrammeerd is met allerlei Vodafone-zaken (en in welke mate), of dat het bij een stickertje hier en daar, en een (optioneel) achtergrond/thema blijft.:)
Ik moet je dan teleurstellen, want bij de sharp is de vodafone meuk zoals jij die beschrijft ook aanwezig. Het gaat nog verder met allerlei vodafone diensten, zoals o.a. vodafone mail en vodafone messenger en met één verkeerde druk zit je meteen al op vodafone live. :(

@wous

Op de sharp site staat:

GSM/GPRS Mobile Phone
Q
Can I store MP3 files on the Handset Memory, rather than the SD Memory Card?

A
It is possible to store MP3 files on the Handset Memory, however the maximum file size that the Handset is capable of storing is 100KB.

;)

[ Voor 24% gewijzigd door overlord op 27-05-2004 14:13 . Reden: wijzigen reactie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

overlord schreef op 27 mei 2004 @ 13:49:
@wous

Op de sharp site staat:

GSM/GPRS Mobile Phone
Q
Can I store MP3 files on the Handset Memory, rather than the SD Memory Card?

A
It is possible to store MP3 files on the Handset Memory, however the maximum file size that the Handset is capable of storing is 100KB.

;)
Ah, ok. Had ik nog niet gelezen. Dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsHarley
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:56
Ik was eerst aan het kijken voor de Sony erricson S700 maar het duurt nog een half jaar of zo voor die er is.
De GX30 heeft bijna de zelfde specs en is er al.
Ik verder zoeken is er al een GX32 uit alleen zit er een prijs verschil tussen de GX30 en de Gx32 van 300 euro.
Nu nog even verder zoeken waarom het zo'n groot verschil moet zijn. of weet iemand de verschillen tussen die 2 typen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113093

Zelf ben ik ook al een tijdje op zoek naar de ideale megapiel mobiel. Alleen alles duurt nog minimaal een half jaar. En ik ben bang dat het met die gx32 ook zo is.

Hier vond ik een beetje info:

http://www.ustronics.com/shgxqugsmphu.html

Maar ik zie ook overal Asian Import staan. En dan weet ik bijna wel zeker dat het nog een jaar of langer wachten wordt. Ik heb wel eens geprobeerd via een omweg zo’n toestel te bestellen, maar dat is niet te doen. Dus wij zullen braaf moeten wachten tot een provider (vodafone loopt daarin voorop) zo’n toestel aanbied. Wel heeft vodafone laten weten dat deze zomer nog een megapixel toestel (UMTS voorbereid) in de winkel komt, zou dat die gx32 zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113093 schreef op 01 juni 2004 @ 11:09:
Zelf ben ik ook al een tijdje op zoek naar de ideale megapiel mobiel. Alleen alles duurt nog minimaal een half jaar. En ik ben bang dat het met die gx32 ook zo is.

Hier vond ik een beetje info:

http://www.ustronics.com/shgxqugsmphu.html

Maar ik zie ook overal Asian Import staan. En dan weet ik bijna wel zeker dat het nog een jaar of langer wachten wordt. Ik heb wel eens geprobeerd via een omweg zo’n toestel te bestellen, maar dat is niet te doen. Dus wij zullen braaf moeten wachten tot een provider (vodafone loopt daarin voorop) zo’n toestel aanbied. Wel heeft vodafone laten weten dat deze zomer nog een megapixel toestel (UMTS voorbereid) in de winkel komt, zou dat die gx32 zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

VOLGENS MIJ IS HET GEWOON DEZELFDE?

Meer foto's

http://www.howardforums.com/archive/topic/360961-1.html

Manufacture
Sharp

Networks
GSM 850/900/1800/1900 (Worldwide)

Size
95 x 49 x 26 mm

Weight
110 g

Standby time
up to 230 hrs

Talk time
up to 3.5 hrs

Features
- 40 Chord Polyphonic Ring Tones
- Internal LCD: 262k color CGS Display (240 x 320 pixels)
- External LCD: 65k color Display (64 x 96 pixels)
- Build-in 1 Mega-pixel CCD digital camera with video and flash (858 x 1144 pixels)
- MMS
- JAVA
- MP3 player
- Bluetooth
- WAP
- GPRS
- IrDA
- SD card slot
- T9

Colour
Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13610

Semi-offtopic:

Ik zag een reclame van een provider die een nieuwe (na ik me kan herinneren) Sharp aanbood, dat ding leek verdomd veel op een SE-t610, maar dan met een schuifbaar toetsen gedeelte. Iemand enig idee welke sharp dat zou moeten zijn? Ik kan er namelijk op de sharp sites niets van terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Anoniem: 13610 schreef op 01 juni 2004 @ 11:42:
Semi-offtopic:

Ik zag een reclame van een provider die een nieuwe (na ik me kan herinneren) Sharp aanbood, dat ding leek verdomd veel op een SE-t610, maar dan met een schuifbaar toetsen gedeelte. Iemand enig idee welke sharp dat zou moeten zijn? Ik kan er namelijk op de sharp sites niets van terug vinden.
Dat is de TM100:

http://www.t-mobile.nl/pe...en/ps1.46_sharp_tm100.asp

:)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-08-2024
Over die foon loopt ook al een topic:

[rml][ NIEUW] SHARP TM100 T-mobile[/rml] :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95938

Jammer dat deze telefoon zo weinig verkrijgbaar is in winkels en internetsites. Vooral dat laatste. Misschien dat ik deze telefoon wel koop, eerst wou ik de SE K700 of Nokia 7610 maar dat duurt allemaal veelste lang. Maar veel mensen zeggen dat de telefoon TeVEEL vodafone is????????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databoy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-04 23:26
Sinds gisteren is deze telefoon ook te koop in België,
Proximus (de grootste operator) heeft Vodafone Live gelanceerd (http://www.vodafonelive.be)

Heb me onmiddellijk dit toestel aangeschaft en ben er ook zeer tevreden over.
Heeft er iemand een idee waar je (eventueel onlineà een usb datakabel kan bemachtigen voor de GX30 ?

Thanks,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111186

Dit is de vraag.
How many Java™ Applications can the GX30 store?

Antwoord op vraag.
A maximum of 50 Java™ Applications can be stored in the GX30 Handset Memory. The maximum file size for a single application is 300 KB. (Handset Memory capacity is approximately 6 MB.)

Maar nu komt mijn vraag ik heb data kabel (usb) gekocht hand set manager van cd op de pc gezet maar ik ken geen game op me sharp gx30 :( :( :( zetten hoe krijg ik dat voor mekaar bij nokia ken het gewoon wel.

2 dagen daar na SD/256 mb gekocht met usb reader/writer zelf daar kan het niet mee. :( :'( :(
Als ik de kaart in de usb reader/writer stop staan er 4 mappen op,
BACKUP,PICTURES,SOUNDS,VIDEOS maar geen map voor games en als je een game donwload via de foon zelf zet hij hem wel ergens weg maar dan wel op de foon zelf maar die kan je niet zien waar hij hem neer zet weet iemand dat wel weet. :?

En nog een vraag welke bit voor mp3 128 liefs word er gezegt maar welk programma elk mp3 die ik er zet speeld hij niet af. }) :( })

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 111186 op 04-07-2004 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102124

databoy schreef op 22 juni 2004 @ 00:40:
Sinds gisteren is deze telefoon ook te koop in België,
Proximus (de grootste operator) heeft Vodafone Live gelanceerd (http://www.vodafonelive.be)

Heb me onmiddellijk dit toestel aangeschaft en ben er ook zeer tevreden over.
Heeft er iemand een idee waar je (eventueel onlineà een usb datakabel kan bemachtigen voor de GX30 ?

Thanks,
maar staat de gsm vol met vodafone troep ?
en vodafone thema (alles rood) , ipv origineel menu... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120476

Ik heb de telefoon nu ook al een paar weken, ik heb nog niet de tijd gehad om alle features uit te proberen. Vanmorgen probeerde ik om via infrarood contact te krijgen met de telefoon, maar het meegeleverde softwarepakket blijft maar de melding geven dat hij aan het zoeken is naar een telefoon, terwijl in Windows de telefoon wel herkend wordt ... maar gelukkig heb ik vakantie dus tijd genoeg om alles uit te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111186 schreef op 03 juli 2004 @ 19:13:

2 dagen daar na SD/256 mb gekocht met usb reader/writer zelf daar kan het niet mee. :( :'( :(
Als ik de kaart in de usb reader/writer stop staan er 4 mappen op,
BACKUP,PICTURES,SOUNDS,VIDEOS maar geen map voor games en als je een game donwload via de foon zelf zet hij hem wel ergens weg maar dan wel op de foon zelf maar die kan je niet zien waar hij hem neer zet weet iemand dat wel weet. :?
JAVA applicaties kunnen alleen maar op het 6mb interne geheugen opgeslagen worden, vandaar dat je geen map ziet op je SD card.
Anoniem: 111186 schreef op 03 juli 2004 @ 19:13:
En nog een vraag welke bit voor mp3 128 liefs word er gezegt maar welk programma elk mp3 die ik er zet speeld hij niet af. }) :( })
Mijn GX30 pakt wel MP3tjes van 192Kbps, dus het is wel mogelijk.

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 120476 op 08-08-2004 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brave_Sir_Robin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-11-2024

Brave_Sir_Robin

He bravely ran away

Sharp heeft nu een GX30i maar ik zie zo snel eigenlijk geen verschil met de GX30...
Afbeeldingslocatie: http://www.nieuwemobiel.nl/images/toestellen/Sharp_GX30i.jpg

Iemand trouwens een idee waarom dit toestel nergens te vinden is op vodafone.nl?

Ben pas laat tegen dit toestel aangelopen maar volgens mij is dit echt een wolf in schaapskleding. Heeft alles wat de SE S700 ook biedt maar veel goedkoper. ^O^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brave_Sir_Robin schreef op 16 oktober 2004 @ 22:15:
Sharp heeft nu een GX30i maar ik zie zo snel eigenlijk geen verschil met de GX30...
[afbeelding]

Iemand trouwens een idee waarom dit toestel nergens te vinden is op vodafone.nl?

Ben pas laat tegen dit toestel aangelopen maar volgens mij is dit echt een wolf in schaapskleding. Heeft alles wat de SE S700 ook biedt maar veel goedkoper. ^O^
Het enige verschil van de GX30i ten opzichte van de GX30 die ik gevonden heb ik synchronisatie via Bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127576

Anoniem: 120476 schreef op 17 oktober 2004 @ 11:31:
[...]

Het enige verschil van de GX30i ten opzichte van de GX30 die ik gevonden heb ik synchronisatie via Bluetooth.
dus nog steeds dat limit van 400kb video?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127576

naja upgrade of niet, ik heb al een ander mobiel in gedachten!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brave_Sir_Robin

Brave_Sir_Robin

He bravely ran away

Er gaan geruchten dat je de GX30 bij Vodafone kunt laten updated tot een GX30i. In Griekenland kan het al.
Er worden dan dus softwarematig enige restricties weggehaald, zoals de Bluetooth en de Infrarood verbinding.

Die 400Kb limiet weet ik niet of die er wel of niet opzit op de GX30i. Zou wel erg lekker zijn als ze die eraf gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93179

uit : http://www.sharp-mobile.com/europe/nl/faqs/faqs.asp?id=gx30
Q :Is it possible to set an MP3 music track as the ringtone?

A : No. Sound files stored in AMR, WAVE and MP3 format cannot be used for the ringtone.
en in de startpost staat mp3 ringtones

wat is er juist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brave_Sir_Robin

Brave_Sir_Robin

He bravely ran away

Hij heeft GEEN mp3-ringtones...

Er zijn wel programmaatjes waarmee je mp3's kunt omzetten naar MMF formaat en die kan die wel afspelen, dus via een omweg is het wel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-06 16:09
ok, ik heb een ringtone gemaakt voor mn vriendin, in mmf formaat (met yamaha wsc-ma2 converter). ik zet die mmf file met een cardreader op de geheugenkaart, maar vervolgens kan ik er niks mee. in het profielenmenu worden geen bestanden op de geheugenkaart gelezen, en als ik naar mijn ringtones ga, dan kan ik op de geheugenkaart kijken, het bestand wordt zelfs herkend als smaf bestand, maar het is grijs. dwz, ik kan het bestan niet openen of verplaatsen of wat dan ook. heb je nou echt een datakabel of zo nodig om de ringtone op de telefoon zelf te zetten? want via bluetooth lukt ook al niet, omdat dat alleen met headsets compatibel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woutch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-06-2024
Ik heb een GX_30 te koop moest iemand geintresseerd zijn. Perfecte staat, 4 maand oud. 200€ Dit omdat ik een nieuwe gsm heb gewonnen. Moest je intresse hebben stuur dan een mailtje. wouter.verstraeten@pandora.be

Groetjes

Woutch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Woutch schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 01:17:
Ik heb een GX_30 te koop moest iemand geintresseerd zijn. Perfecte staat, 4 maand oud. 200€ Dit omdat ik een nieuwe gsm heb gewonnen. Moest je intresse hebben stuur dan een mailtje. wouter.verstraeten@pandora.be

Groetjes
@ wouter

Dit kan je beter doen op deze plek: Vraag en aanbod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-02 22:51

ICW

Bluetooth doet idd alleen maar spraak, geen data dat is op zich wel jammer. IR ga ik niet van uit dat iemand dat zo in zijn kast heeft zitten.
Dan heb je nog steeds de SD-card, (waarvoor Reader voor 6.99 te koop is bij aldi?) en USB, dames en heren. Hier heb ik nog niemand over gehoord, maar dit zit er dus gewoon op!
Koop een usb kabel http://www.sharp-phone.co...ories/medium/xn-1dc30.jpg en klaar ben je!

Ik heb deze telfoon overgekocht van een collega van me voor een (heel) lief prijsje, en ik ben er erg blij mee, de foto's zijn perfect, als je de telfoon goed stil houd zijn ze echt messcherp, en het zoeklicht en de flits zijn erg tasty.
Ik vind de menu's heel handzaam, snelle bediening is door een combinatie van de goede menu's en de heerlijke toetsen op het goed gepositioneerde toetsenbord razendznel, ik heb niets te klagen over deze telefoon.

voor 60 euro! >:)

Ik las net op www.gx30.com dat je WEL woorden aan je woordenkboek kan toevoegen!
Het gaat als volgt:
Houd # ingedrukt zodat T9 gedeselecteerd wordt.
Maak met multitap (waar ie nu dus in staat) het woord dat je wilt maken.
Druk nu weer # in, zodat T9 geselecteerd is. Ga een plaats terug met de cursor, zodat het woord geselecteerd is. Et voíla, T9 kent je woord!

En voor iedereen die graag een gx30 --> gx30i update wil hebben, teken dan even de online petitie op http://www.petitiononline.com/sharpgx/
5403 mensen die toto nu toe hebben getekend!

[ Voor 41% gewijzigd door ICW op 19-06-2005 17:54 ]

The one, the only, the original ICW

Pagina: 1 2 Laatste