Goedeavond,
ik heb een probleem met mijn MSI megapc 651
de specs zijn
de standaard kast en mobo,
p4 2.6ghz
80 gig schijf
512 mb ddr
de verdere details zijn volgens mij niet van toepassing op mijn vraag
hier zijn de totale specs:
http://www.3dvelocity.com/reviews/megapc/megapc.htm
ik heb aangezien de standaard soundkaart niet goed geluid leverde met mijn speakers nu een terratec 5.1 fun gekocht en gemonteerd, super geluid
alles werkt perfect alleen de radio die er standaard inzit is verbonden met de soundkaart die er ook standaard inzit volgens mij.
ik heb in de manuel etc gezoekt naar een connector op het moederbrod die ik als aux-in kan aansluiten op mijn terratec zodat de radio op mijn nieuwe soundkaart is aangesloten.
helaas is deze nergens op het moederbord te bekennen, als wanhoops poging heb ik geprobeert de groene-lineout van de oude soundkaart op de terratec aangesloten en dit werkt ook niet
heeft iemand het zelfde probleem ook gehad/ en verholpen?
zoja zou diegene het aan mij kunnen vertellen/uitleggen?
of heeft iemand tips?
alvast bedankt!
ik heb een probleem met mijn MSI megapc 651
de specs zijn
de standaard kast en mobo,
p4 2.6ghz
80 gig schijf
512 mb ddr
de verdere details zijn volgens mij niet van toepassing op mijn vraag
hier zijn de totale specs:
http://www.3dvelocity.com/reviews/megapc/megapc.htm
ik heb aangezien de standaard soundkaart niet goed geluid leverde met mijn speakers nu een terratec 5.1 fun gekocht en gemonteerd, super geluid
alles werkt perfect alleen de radio die er standaard inzit is verbonden met de soundkaart die er ook standaard inzit volgens mij.
ik heb in de manuel etc gezoekt naar een connector op het moederbrod die ik als aux-in kan aansluiten op mijn terratec zodat de radio op mijn nieuwe soundkaart is aangesloten.
helaas is deze nergens op het moederbord te bekennen, als wanhoops poging heb ik geprobeert de groene-lineout van de oude soundkaart op de terratec aangesloten en dit werkt ook niet
heeft iemand het zelfde probleem ook gehad/ en verholpen?
zoja zou diegene het aan mij kunnen vertellen/uitleggen?
of heeft iemand tips?
alvast bedankt!