Toon posts:

[XP] IEEE 1394 driver laad niet*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een geel met zwart uitroepteken boven op de in apparatenbeheer vermelde IEEE 1394 Bus Host Controller.
Als ik eigenschappen kies zie ik dat ik de vermelding ,"start niet op".
Kan het met een driver temaken hebben?
Abit KD7A
AMD 2400XP (2.0G)
Aopen mx4000
Windows XP Prof.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Dat is je firewire poort..

Je startpost is wel HEEL summier. Iets meer info mag wel.

chipset geinstalleerd? of is het een los kaartje?
_/-\o_ jaja, mooi het juiste antwoord op de vraag van TS: topic closed })

TS: je snapt nu dus wel denk ik dat een beetje meer info/duidelijkere vraagomschrijving / wat je al geprobeerd hebt-info wel zo handig is.

[ Voor 56% gewijzigd door DJSmiley op 21-02-2004 22:44 ]

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Ja, dat kan

edit: even zonder dollen, je geeft idd nogal weinig info ... :)

[ Voor 77% gewijzigd door dreeke op 21-02-2004 23:12 ]

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Installeer de drivers voor je FireWire kaart (IE1394 = FireWire),

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Trenner - jouw topic is wel heel summier. Probeer als je een topic opent altijd rekening te houden met de volgende richtlijnen:
  • Kies een goede topic titel die je probleem omschrijft. "IEEE" doet mij meer denken aan een auto die met piepende remmen tot stilstand komt, dan aan een probleem met een IEEE 1394 driver die niet wil starten. Denk verder ook aan het feit dat je in Windows Operated Systems verplicht bent tussen haakjes je OS te zetten. Ik pas jouw topic titel nog even aan.
  • Omschrijf je probleem duidelijk en helder - geef de *exacte* foutmelding (jouw interpratie hebben we echt niets aan), en verpakt dit netjes met veel informatie (bv. sinds wanneer doet dit probleem zich voor).
  • En het belangrijkste - wat heb je zelf al gedaan om dit proberen op te lossen? Vooral dit is erg belangrijk :)
Pas je topic start nog even aan zodat het aan bovenstaande eisen voldoet. Verder wil ik iedereen nog vragen om inhoudelijk te reageren of niet te reageren.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het in mijn opvatkunde doen laten opnemen en ga er mee bezig zijn.

De chipset is van de leverancier VIA Apollo KT400A waarvan ik de drivers heb geinstalleerd die op de cd-rom staan die bij het moederbord geleverd werd. Het betreft hier niet om een los firewire-kaartje, maar meer een geintergreerd geval apart.

Op de site van VIA kan ik geen driverdownloadsectie vinden om de juiste driver naar me to te halen.
Pagina: 1