Aopen 4048

Pagina: 1
Acties:

• Namu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-01 20:45

Namu

Silver Wings Of Morning

Topicstarter
3e topic alweer over dit brandertje van me. Alle vorige problemen zijn opgelost en hij doe ut weer braaf !MAAR! er is 1 dingetje.

Brander was hard aan het trippen de afgelopen dagen. 3xx buffer underrun errors per brand sessie die verkomen werden. Ik nieuwste apti drivers gedownload en geinstaleerd. Reboot. Firmware geinstaleerd. Upgrade 1.07 en weer reboot. Nero 6.0.3 gestart (deze heb ik altijd al gebruikt) en recorder gechecked en alles staat goed. max brandsnelheid op 40x en zo. CD erin en fikke maar. toen viel het me op dat hij maar met 24x branden. nadat het cdtje klaar was. open brand menu en er staat vrolijk 40x als max. Menu gesloten, cd erin en weer menu open en NU staat er opeens 24x als max. Dit vind ik dus erg vreemd omdat de cd's max 48 moeten kunnen draaien. Ik zou kunnen denken dat het mischien verkeerd op de cd vermeld was ALS ik voor de firmware upgrade niet gewoon 40x met een andere cd uit de zelfde spindle gebrand heb.

DMA staat aan, Zoals ik al zei, nieuwste versies van alles (nero, apti, firmware, Winxp)

Whats goin on?

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

wat voor cd's gebruik je? Bij slechte kwaliteit CD's past hij zelf de brandsnelheid aan.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Namu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-01 20:45

Namu

Silver Wings Of Morning

Topicstarter
Maxell cd-r 80XL

speed compatible 48x

700mb

Maar waarom zouden ze eerst wel op 40x mogen en nu opeens maar op 24? dat slaat toch nergens op?

Heb nu meerdere cds op max24 gebrand dus het was niet 1 cd

[ Voor 63% gewijzigd door Namu op 21-02-2004 22:47 ]