hoi...
ik heb dit
gevonden op i-net.
lijkt me een gewoon normaal script alleen op de een of andere manier doet deze helemaal nix. er komt helemaal geen respons van het script.
zit hier een fout is ofzo want ik kan hem niet vinden.
hier staat script om te bekijken.
-= zelf weggehaald =-
als het spam is haal het weg
kunnen jullie mij misschien helpen?
alvast bedankt.
ik heb dit
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
| <?php session_start(); require 'config.php'; mysql_connect("$DBHost", "$DBLogin", "$DBPassword"); @mysql_select_db("$DBDatabase"); echo" Username: <input type='text' name='username'><br> Password: <input type='password' name='pass1'><br> Confirm: <input type='password' name='pass2'><br> <input type='submit' name='reg' value='Register'><input type='hidden' name='reg2' value='1'>"; if($_POST['reg2'] == 1) { if(empty($_POST['username'])) { echo"You must enter an username."; } elseif(empty($_POST['pass1'])) { echo"You must enter a password."; } elseif(empty($_POST['pass2'])) { echo"You must confirm your password."; }elseif($_POST['pass1'] != $_POST['pass2']) { echo"The 2 passwords are not the same."; } else { mysql_query("INSERT INTO users (username,password,) VALUES (".$_POST['username'].",".$_POST['pass2'].")"); echo"Succesfully registered.<br> Your user info is:<br> Username: ".$_POST['username']."<br> Password: ".$_POST['pass2'].". Please login <a href='login.php'>here</a>."; } } ?> |
gevonden op i-net.
lijkt me een gewoon normaal script alleen op de een of andere manier doet deze helemaal nix. er komt helemaal geen respons van het script.
zit hier een fout is ofzo want ik kan hem niet vinden.
hier staat script om te bekijken.
-= zelf weggehaald =-
als het spam is haal het weg
kunnen jullie mij misschien helpen?
alvast bedankt.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2004 21:36 ]