Ik zoek een kastje waarmee ik van tv (coax) naar beamer kan. de bedoeling is dus dat er een soort converter is van het coax (kabel tv) draadje naar een d-sub/vga uit aansluiting. zodat ik zonder pc er tussen tv kan kijken op de beamer...
Verwijderd
je zal toch een tuner moeten hebben. je kunt je een ongeluk zoeken naar een losse tuner of morgen bij de kruidvat een cheap ass videorecorder halen...
edit: tenminste ik neem aan dat je beamer ook wel composit/tulp pluggen ondersteunt.
nog eens edit: wat dreeke zegt dus eigenlijk
edit: tenminste ik neem aan dat je beamer ook wel composit/tulp pluggen ondersteunt.
nog eens edit: wat dreeke zegt dus eigenlijk
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2004 21:04 ]
En met een videorecorder ben je er nog niet, want het signaal moet ook nog naar VGA omgezet worden.... wat jij wilt is vrijwel onmogelijk. Dus dan maar een pc met tv kaart op de beamer aansluiten.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Ik heb hier al een soort gelijk kastje als wat ik bedoel het is een lifeview model lr127. het is een tuner met tv in en vga out ik zoek eigenlijk precies zon een als deze maar kan ze nergens meer vinden
Verwijderd
TV op LCD ziet er toch minder mooi uit dan DVD.
Ik heb een S-video van videorecorder naar de beamer, dat ziet er minstens zo mooi uit als een tv-kaart met vga naar beamer.
TV signaal is toch kut, dat hoef je echt niet via VGA te doen. Tenzij je satelliet op je TV kaart aansluit of HDTV enzo. Anders niet.
Ik heb een S-video van videorecorder naar de beamer, dat ziet er minstens zo mooi uit als een tv-kaart met vga naar beamer.
TV signaal is toch kut, dat hoef je echt niet via VGA te doen. Tenzij je satelliet op je TV kaart aansluit of HDTV enzo. Anders niet.
Pagina: 1