Hoe kan ik screenshots van DivX films maken??

Pagina: 1
Acties:

• sjogro
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-01-2022
Ik wil graag wat screenshots maken van films, maar het wellicht bekende probleem: ik krijg altijd een zwart vlak ipv de film. ik speel de film af in Classic Media Player (een Windows Media Player 6.4 hack)......
heb HyperSnap DX geprobeert maar geeft ook problemen, kan alleen screenshots maken als ik dat doe via m'n tv-out, maar m'n tv staat in een andere kamer dus dat schiet niet op!
Iemand een goeie tip, of handig proggie?

merci

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:24
met het programma bsplayer kan dat.

www.bsplayer.com

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:13
Hardware overlay uitzetten in de settings van je mediaplayer, of een mediaplayer gebruiken die een capture frame optie heeft :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
nog meer basic: Je moet eerst een ander filmpje openen, en dan je filmpje openen wat je wilt hebben, dan werkt het wel. (dus gewoon 2 tegelijk openen, de 2de werkt dan gewoon)

[ Voor 5% gewijzigd door maratropa op 21-02-2004 20:21 ]

specs

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Neem een video-edit-programma zoals VirtualDub, dan kun je de film editten en ook ieder beeldje als screenshot opslaan. Je kunt de film zelfs op ieder frame stil zetten, dus je hebt een perfecte keus welk beeldje je wilt hebben.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Inderdaad; bsplayer of een andere player, of overlay uitzetten of een van de andere bovenstaande opties.

Overigens is dit al wel vaker langs gekomen: [search=screenshot divx] geeft dit antwoord ook --> de GoTsearch is heel erg handig, al zeg ik het zelf :+

Maar goed, welkom op GoT! :)

[ Voor 8% gewijzigd door F_J_K op 21-02-2004 20:24 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• sjogro
koning!!
nu al vier reply's.. ik ga het allemaal eens proberen, bedankt! :)

• G1itch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-09 16:46
In de nieuwste mpc zit een save image functie. :)

• sjogro
8)7

woeii
perfect!

:P

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Wat ik lekker vind is PowerDVD, kan je ook speelrate aanpassen indien nodig, wat wel erg handig is bij specifieke screenshots maken. :)

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-09 21:00

M-ThijZ

Riding on Rails

gladiool schreef op 21 februari 2004 @ 20:21:
nog meer basic: Je moet eerst een ander filmpje openen, en dan je filmpje openen wat je wilt hebben, dan werkt het wel. (dus gewoon 2 tegelijk openen, de 2de werkt dan gewoon)
Het eerste filmpje wordt afgespeeld met de overlay mode. Als je daarna nog een filmpje opstart, dan kan de overlay mode niet worden gebruikt (doh), vandaar dat het dan mogelijk is om een screenshot te maken. Het uitzetten van overlay mode kan natuurlijk ook :)
Pagina: 1