Toon posts:

Foto's verloren (?) op Olympus C-720

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een hele reeks foto's genomen op mijn vakantie met mijn Olympus C-720. Nu wil ik die inladen op de computer en krijg ik alleen van die rare bestandjes van rond de 10mb te zien. Geen enkele foto! Ook als ik de memorycard in de camera stop, kan ik geen foto´s bekijken op de camera. Zijn de foto´s nu verloren, of kan ik die nog terughalen? Of zitten ze misschien verstopt in die rare bestandjes?

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 20:16:
Hallo,

Ik heb een hele reeks foto's genomen op mijn vakantie met mijn Olympus C-720. Nu wil ik die inladen op de computer en krijg ik alleen van die rare bestandjes van rond de 10mb te zien. Geen enkele foto! Ook als ik de memorycard in de camera stop, kan ik geen foto´s bekijken op de camera. Zijn de foto´s nu verloren, of kan ik die nog terughalen? Of zitten ze misschien verstopt in die rare bestandjes?
Er zijn recovery programma's maar volgens mij is jou camera te warm geworden en zijn de bestanden corrupt geraakt :|

Succes er mee :)
Je kunt dus nog van die programma's proberen, maar ik heb zelf geen goede ervaringen er mee.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

www.pcinspector.de misschien handig?

ARME AOW’er