Ik heb een probleem met theme park world, namelijk als ik hem opstart dan sluit hij bij het laden gelijk weer af. Ik heb de 2.0 patch ook al gebruikt en de windows xp font patch ook, maar het helpt allemaal niet. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem? OS is Windows XP Home Edition. Alvast bedankt
Heb je al eens de compatibiliteit gezet op Windows 98/Windows Me of WIndows 95?[/ME] Als je een foutmelding te zien krijgt, hoe ziet deze uit?
[ Voor 9% gewijzigd door Robin op 21-02-2004 20:10 ]
Heb ik geprobeerd en dan krijg ik een foutmelding van windows met rapport verzenden of niet verzenden, dus dit helpt ook niet echt.
Verwijderd
Laat maar, de aangedragen oplossingen zijn al geprobeerd. Weet je zeker dat je de font patch in de data dir uitpakt?
Volgens de site die ik nu bekijk maar waarvan de url niet gegeven kan worden omdat er ook spullen opstaan die niet mogen volgens de policy, zie ik een afbeelding waarop staat dat er in de map "tpwfont" nieuwe fonts zitten.
Nu vraag ik me af waarvoor de "microsoft windows xp patch for safedisc games voor is" (geen ervaring nog met flippende games onder xp). Misschien zou je deze kunnen proberen
.
Wat je dan eventueel kan proberen is om te kijken of het spel wél draait met de nocd, zodat je kan bekijken of het niet ligt aan de safedisc protectie onder windows xp.
Ik weet alleen niet of dit van toepassing is op jouw systeem maar niet geschoten is altijd mis (ik neem aan dat microsoft geen virussen verspreid
).
Hmm, een verdere zoektocht levert me de volgende url op.
Hierin staat:
.
Volgens de site die ik nu bekijk maar waarvan de url niet gegeven kan worden omdat er ook spullen opstaan die niet mogen volgens de policy, zie ik een afbeelding waarop staat dat er in de map "tpwfont" nieuwe fonts zitten.
Nu vraag ik me af waarvoor de "microsoft windows xp patch for safedisc games voor is" (geen ervaring nog met flippende games onder xp). Misschien zou je deze kunnen proberen
Wat je dan eventueel kan proberen is om te kijken of het spel wél draait met de nocd, zodat je kan bekijken of het niet ligt aan de safedisc protectie onder windows xp.
Zie ook http://www.microsoft.com/...f707d7a2e9&displaylang=enWhen running a restricted user account with fast user switching under Windows XP, some games will not start correctly. The game requests that the original disk be placed in the drive, even if it is already present. To remedy this issue, download and run this fix.
Ik weet alleen niet of dit van toepassing is op jouw systeem maar niet geschoten is altijd mis (ik neem aan dat microsoft geen virussen verspreid
Hmm, een verdere zoektocht levert me de volgende url op.
Hierin staat:
Nou weet ik niet of dit kan helpen, maar je kan het altijd proberenWORKAROUND
To work around this behavior, you can grant Administrative access to individual programs by using the following steps:
Right-click the program’s file name or shortcut.
Click Advanced, click Run with different credentials, and then click OK.
Start the program.
When you receive a prompt, enter an administrative user ID and password.
[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2004 18:31 ]