Hoi,
Ik heb een redelijk nieuwe een goeie (tenminste dat zou moeten zijn
) computer, maar hij loopt nou niet bepaald wat je noemt lekker. Ik krijg regelmatig (soms heel vaak, soms bijna geen) blauwe schermen met steeds verschillende codes, soms wordt het scherm spontaan zwart maar loopt de computer zelf nog gewoon door, en vandaag bleef Battlefield 1942 gezellig hangen onder het onaangename geluid van iets wat nog het beste met een verkeerd afgestelde radio te vergelijken valt. Ook regelmatig hangende Windows en/of crashende software.
Ik heb de PC al een keer of twee naar de Paradigit teruggebracht, maar zij zeggen niks te kunnen vinden.
EDIT => Mijn CPU is bij weinig gebruik +- 45 graden, en bij intensief gebruik zoals gamen of renderen oid +- 62 graden.
Misschien weet hier iemand iets dat er de oorzaak van zou kunnen zijn dat mijn PC zo vaag doet.
De specs:
Albatron PX865PE Pro mobo
300 Watt Voeding
Intel P4 2.8 Ghz met HT (enabled)
512 mb DDR400 PC3200 RAM
2 x 120 GB Western Digital harde schijf
Philips CD-RW
NEC DVD-RW
Sapphire ATI Radeon 9500 Pro
Creative SB Audigy 2
Pinnacle PCTV Rave tv kaart
Extra Netwerkkaartje
1 Casefan (standaard CoolerMaster 8cm)
Windows XP Pro SP1
De PC is gekocht bij de Paradigit (misschien onbelangrijk, maar je weet maar nooit
)
Ik hoop dat iemand misschien enig idee heeft waarom mijn PC zulk vaag gedrag vertoond. Als iemand nog meer info nodig heeft gewoon ff zeggen dan post ik het.
Alvast bedankt allemaal,
Gyarnoc
Ik heb een redelijk nieuwe een goeie (tenminste dat zou moeten zijn
Ik heb de PC al een keer of twee naar de Paradigit teruggebracht, maar zij zeggen niks te kunnen vinden.
EDIT => Mijn CPU is bij weinig gebruik +- 45 graden, en bij intensief gebruik zoals gamen of renderen oid +- 62 graden.
Misschien weet hier iemand iets dat er de oorzaak van zou kunnen zijn dat mijn PC zo vaag doet.
De specs:
Albatron PX865PE Pro mobo
300 Watt Voeding
Intel P4 2.8 Ghz met HT (enabled)
512 mb DDR400 PC3200 RAM
2 x 120 GB Western Digital harde schijf
Philips CD-RW
NEC DVD-RW
Sapphire ATI Radeon 9500 Pro
Creative SB Audigy 2
Pinnacle PCTV Rave tv kaart
Extra Netwerkkaartje
1 Casefan (standaard CoolerMaster 8cm)
Windows XP Pro SP1
De PC is gekocht bij de Paradigit (misschien onbelangrijk, maar je weet maar nooit
Ik hoop dat iemand misschien enig idee heeft waarom mijn PC zulk vaag gedrag vertoond. Als iemand nog meer info nodig heeft gewoon ff zeggen dan post ik het.
Alvast bedankt allemaal,
Gyarnoc
[ Voor 10% gewijzigd door gyarnoc op 21-02-2004 21:13 ]