Ik ga 15 maart verhuizen en heb momenteel onderstaande combi:
KPN ISDN + Basic ADSL van XS4ALL
Nu we gaan verhuizen wil ik meteen van de mogelijkheid gebruik maken om over te stappen naar Demon/bbNed en ook de verhuiskosten van KPN ADSL te ontlopen.
Ik heb XS4ALL de 9e februari (1 maand van te voren) al verwittigd dat ik dus ADSL bij hun wil opzeggen. Doorgefaxt met bevestiging terug etc. Allemaal prima. Ze zouden KPN berichten over het opzeggen van de ADSL dienst..
16 februari: Ik heb het ISDN-verhuisformulier ingevuld op de KPN site. Krijg een berichtje terug van de KPN dat alle gegevens goed zijn aangekomen.
Omdat het invullen van opmerkingen op het verhuisformulier niet mogelijk was heb ik er een mailtje achteraan gestuurd dat het absoluut niet de bedoeling was om ADSL mee te verhuizen.
17 februari krijg ik weer een mailtje terug met het verzoek van nadere gegevens. Afijn ik doorgemailed, met daarbij weer de melding dat ADSL niet verhuisd diende te worden. 18 februari kreeg ik een bevestiging van ontvangst.
Vanochtend plofde er een brief op de deurmat. Ik citeer:
Opmerking 2: Opdracht gekregen? Van wie
? Ik heb duidelijk vermeld dat ADSL niet verhuisd moest worden.
De brief gaat verder met wat gegevens (niet zo interessant). Daarna:
Heb ik daarom gevraagd? Leuk detail is dat we hemelsbreed zo'n 100 meter verhuizen naar een nieuwbouw huis. Ik beschik hier momenteel over Basic ADSL (2048/320) en dat werkt perfect, dus die 100 extra meters over gloednieuwe koperkabel lijken mij dat verschil niet uit te maken! De lijnafstand is zo'n 2200m vanaf mijn huidige adres.
Ik heb een mailtje terug gestuurd dat hun werkwijze mij irriteert en dat ik wens dat de zaken geregeld worden zoals ik het wil en mij niet dingen in de schoenen worden geschoven. Want die verhuiskosten zijn ook niet mals!!
KPN ISDN + Basic ADSL van XS4ALL
Nu we gaan verhuizen wil ik meteen van de mogelijkheid gebruik maken om over te stappen naar Demon/bbNed en ook de verhuiskosten van KPN ADSL te ontlopen.
Ik heb XS4ALL de 9e februari (1 maand van te voren) al verwittigd dat ik dus ADSL bij hun wil opzeggen. Doorgefaxt met bevestiging terug etc. Allemaal prima. Ze zouden KPN berichten over het opzeggen van de ADSL dienst..
16 februari: Ik heb het ISDN-verhuisformulier ingevuld op de KPN site. Krijg een berichtje terug van de KPN dat alle gegevens goed zijn aangekomen.
Omdat het invullen van opmerkingen op het verhuisformulier niet mogelijk was heb ik er een mailtje achteraan gestuurd dat het absoluut niet de bedoeling was om ADSL mee te verhuizen.
17 februari krijg ik weer een mailtje terug met het verzoek van nadere gegevens. Afijn ik doorgemailed, met daarbij weer de melding dat ADSL niet verhuisd diende te worden. 18 februari kreeg ik een bevestiging van ontvangst.
Vanochtend plofde er een brief op de deurmat. Ik citeer:
Opmerking 1: Hehe.. ze kunnen op 16-03 buiten dienst stellen wat ze willen maar dan wonen we er niet meer.Geachte heer/mevrouw,
KPN heeft opdracht gekregen om uw telefoonaansluiting met ADSL van KPN te verhuizen. De aanleg van uw ADSL verbinding gebeurt op dezelfde dag als de aanleg van de telefoonaansluiting. Uw ADSL aansluiting wordt op 16-03-2004 op het oude adres buiten dienst gesteld.
Opmerking 2: Opdracht gekregen? Van wie
De brief gaat verder met wat gegevens (niet zo interessant). Daarna:
Ehh sorryDe afstand tot de telefooncentrale bij u in de buurt is te groot om de kwaliteit van uw Basic verbinding te garanderen. Daarom hebben wij uw ADSL verbinding omgezet naar een Lite variant.
Ik heb een mailtje terug gestuurd dat hun werkwijze mij irriteert en dat ik wens dat de zaken geregeld worden zoals ik het wil en mij niet dingen in de schoenen worden geschoven. Want die verhuiskosten zijn ook niet mals!!
[ Voor 8% gewijzigd door ScuL op 21-02-2004 19:22 ]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13