[KPN] Verhuizing ISDN en ADSL perikelen

Pagina: 1
Acties:
  • 328 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:45
Ik ga 15 maart verhuizen en heb momenteel onderstaande combi:
KPN ISDN + Basic ADSL van XS4ALL
Nu we gaan verhuizen wil ik meteen van de mogelijkheid gebruik maken om over te stappen naar Demon/bbNed en ook de verhuiskosten van KPN ADSL te ontlopen.

Ik heb XS4ALL de 9e februari (1 maand van te voren) al verwittigd dat ik dus ADSL bij hun wil opzeggen. Doorgefaxt met bevestiging terug etc. Allemaal prima. Ze zouden KPN berichten over het opzeggen van de ADSL dienst..

16 februari: Ik heb het ISDN-verhuisformulier ingevuld op de KPN site. Krijg een berichtje terug van de KPN dat alle gegevens goed zijn aangekomen.
Omdat het invullen van opmerkingen op het verhuisformulier niet mogelijk was heb ik er een mailtje achteraan gestuurd dat het absoluut niet de bedoeling was om ADSL mee te verhuizen.

17 februari krijg ik weer een mailtje terug met het verzoek van nadere gegevens. Afijn ik doorgemailed, met daarbij weer de melding dat ADSL niet verhuisd diende te worden. 18 februari kreeg ik een bevestiging van ontvangst.

Vanochtend plofde er een brief op de deurmat. Ik citeer:
Geachte heer/mevrouw,

KPN heeft opdracht gekregen om uw telefoonaansluiting met ADSL van KPN te verhuizen. De aanleg van uw ADSL verbinding gebeurt op dezelfde dag als de aanleg van de telefoonaansluiting. Uw ADSL aansluiting wordt op 16-03-2004 op het oude adres buiten dienst gesteld.
Opmerking 1: Hehe.. ze kunnen op 16-03 buiten dienst stellen wat ze willen maar dan wonen we er niet meer.
Opmerking 2: Opdracht gekregen? Van wie :? ? Ik heb duidelijk vermeld dat ADSL niet verhuisd moest worden.

De brief gaat verder met wat gegevens (niet zo interessant). Daarna:
De afstand tot de telefooncentrale bij u in de buurt is te groot om de kwaliteit van uw Basic verbinding te garanderen. Daarom hebben wij uw ADSL verbinding omgezet naar een Lite variant.
Ehh sorry :? Heb ik daarom gevraagd? Leuk detail is dat we hemelsbreed zo'n 100 meter verhuizen naar een nieuwbouw huis. Ik beschik hier momenteel over Basic ADSL (2048/320) en dat werkt perfect, dus die 100 extra meters over gloednieuwe koperkabel lijken mij dat verschil niet uit te maken! De lijnafstand is zo'n 2200m vanaf mijn huidige adres.

Ik heb een mailtje terug gestuurd dat hun werkwijze mij irriteert en dat ik wens dat de zaken geregeld worden zoals ik het wil en mij niet dingen in de schoenen worden geschoven. Want die verhuiskosten zijn ook niet mals!! :(

[ Voor 8% gewijzigd door ScuL op 21-02-2004 19:22 ]

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Heb je ze al gebeld hierover? Dat werkt meestal het makkelijkst bij hen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
pven schreef op 21 februari 2004 @ 19:20:
Heb je ze al gebeld hierover? Dat werkt meestal het makkelijkst bij hen.
Nee tot nu toe alleen mailuitwisseling gehad. Als het goed is gaat mijn vader maandag bellen. (Als hij eruit komt, hij weet niet wat hij moet doen bij callcenters met van die computergestuurde menu's) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Is die helpdesk van KPN nog geen 24/7? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
pven schreef op 21 februari 2004 @ 19:23:
Is die helpdesk van KPN nog geen 24/7? :/
Geen idee. Is dat zo :?

-edit-
niet dus.

KlantenService Vaste Telefonie 0900-0244 (€ 0,10 per minuut). Van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur. Op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.

[ Voor 35% gewijzigd door ScuL op 21-02-2004 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Vraag om een adres van KlantenReacties. Kun je ook opzoeken...

[ Voor 23% gewijzigd door PcDealer op 21-02-2004 19:31 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe lang heb je dat KPN-ADSL abo al?
als je nog binnen je abonnementsperiode zit moet je het geloof ik gewoon uit zitten, behalve als je verhuist naar een gebied waar KPN geen ADSL levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Al meer dan 2 jaar dus daar hoef ik me niet druk over te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 14:43

r0b

Als je van xs4all toegezegd is dat het opgezegd zal worden, dan mogen zij KPN aan gaan sturen, dat je lijn weer gesloopt moet worden.
xs4all kennende maken ze daar niet zo'n punt van? (aangezien de opzegging ook al toegekend/geconfirmeerd is.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Nee het probleem is XS4ALL ook niet maar KPN.
In die brief van ze van vanochtend staat namelijk dat ze XS4ALL van de verhuizing hebben verwittigd en opdracht hebben gegeven een Lite aansluiting op te leveren.
En inderdaad XS4ALL heeft het opzeggen bevestigd dus het lijkt me vreemd dat KPN tegen onze wensen in opeens weer gaat activeren?

Het zou natuurlijk een misverstand kunnen zijn maar indien dat niet het geval is vind ik het een zwaar agressieve verkooptactiek van KPN om mensen dan maar met een Lite abbo op te schepen waar ze niet om gevraagd hebben :)

[ Voor 14% gewijzigd door ScuL op 21-02-2004 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 14:43

r0b

Uh-huh. Dus zeg ik, laat xs4all KPN even nogmaals aansturen. :)

Laten de grote heren daar het maar uitvechten. Jij wil gewoon van die verbinding af, hoe ze dat dan ook maar doen. Toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ScuL- schreef op 21 februari 2004 @ 19:24:
[...]

Geen idee. Is dat zo :?

-edit-
niet dus.

KlantenService Vaste Telefonie 0900-0244 (€ 0,10 per minuut). Van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur. Op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.
klantenservice heeft nieuwe openingstijden, 7 dagen per week van 8.00-22.00 uur, 0900-0244 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoNoAD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-12-2023
KPN is kut bezig met zijn klanten ze weten niet meer of iemand een abo heeft of iemand op gezecht heeft of iemand verhuisd enz :(
Een collega van me heeft 5 keer gebeld om isdn op te zeggen en dat is niet gelukt.
5 keer heeft hij mensen gesproken waar je niet aan door verbonden kan worden omdat die mensen niet bestaan en die hele afdeling niet bestaat en dit hem 5 keer wel is gelukt. 8)7 8)7 |:(

Nee kpn is goed bezig. :r :(
Nu word ik wel heel bang als ik in mijn achter hoofd weet dat ik ook een keer ga verhuizen. Slik ;(

gr, DiscoveryW3

ooo en succes want ik ben bang dat het voor je nog heel lang gaat duuren. :X

skullcrusher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

inderdaad. het is een hele zootje bij KPN. Voor ons verhuiing van 2 ISDN lijnen (waarvan 1 ADSL eraan hangt) moest ik meer dan 10 bij KPN bellen. OK het is nu geregeld, maar dan de ADSL wil nog niet werken. Het schijnt dat bij verhuizing je een nieuwe publieke IP krijg. En dat hebben ze niet goed geregeld

Bovendien hadden we nieuwe ADSL via aparte analoge lijn besteld, wordt genuleerd amdat bij hun niota nog op de oude adress zit. Zoals ik zei: het is een zootje bij KPN.

Tip: vraag ALTIJD een bevestiging.

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Ik heb inmiddels contact gehad met zowel KPN als XS4ALL en het lijkt erop dat alles alsnog goed gaat komen. Alhoewel ik het nog niet bevestigd heb gezien.

Het was waarschijnlijk een slordigheidje van KPN om al aan te nemen dat de ADSL werd mee verhuisd en die brief al de deur uit te doen terwijl de opzegbrief van XS4ALL wel binnen was maar nog niet was behandeld.

Als het alsnog mis gaat dan zal ik het wel melden hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:51

AvK

Ready Set Go

Deze mag weg, sorry 8)7

[ Voor 84% gewijzigd door AvK op 23-02-2004 22:10 ]

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

-ScuL- schreef op 23 februari 2004 @ 22:03:
Ik heb inmiddels contact gehad met zowel KPN als XS4ALL en het lijkt erop dat alles alsnog goed gaat komen. Alhoewel ik het nog niet bevestigd heb gezien.

Het was waarschijnlijk een slordigheidje van KPN om al aan te nemen dat de ADSL werd mee verhuisd en die brief al de deur uit te doen terwijl de opzegbrief van XS4ALL wel binnen was maar nog niet was behandeld.

Als het alsnog mis gaat dan zal ik het wel melden hier :)
Dan heb je onwijs veel geluk gehad! Mijn probleem: ADSL verhuis en sloop aansluiting perikelen Wanadoo/ (enigszins hetzelfde)

Daarentegen heb ik met 100% zekerheid gebruik gemaakt van de optie telefoonlijn verhuizen ipv telefoonlijn & ADSL verhuizen (screendumps). Maar KPN is er (om het makkelijk te maken) er van uit gegaan dat de gehele aansluiting verhuist moest worden...

Eind goed al goed; hier in Den Haag heb je Problema (Casema) kabel. Ik was er altijd furieus op tegen, maar om die overstap naar BBNED te verzachten heb ik een proefperiode van 2 maanden aangevraagt. Vandaag een bevestiging gehad van Problema dat ze het op de dag van ADSL afsluiting de spullen komen leveren >:) Timing!
Heb alleen geen bevestiging nog binnen van Wanadoo. Maar wat mij betreft ben ik dan ook rigoreus. Telefoon afsluiten, KPN schorten, Wanadoo schorten en op m'n vriendins naam een Budget aansluiting aanvragen met BBNED. Ik ben die uitbuiters en die wanpresteerders zooo ontzettend zat! Ik heb aan mijn verplichtingen voldaan, laat zij hun werk nu ook eens goed doen!

Hopelijk heb jij minder problemen! Good luck with it!

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yepaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-09 17:52
He Scul,

Ik heb precies hetzelfde gehad. Ging ook verhuizen en had nadrukkelijk gezegd NIET me ADSL meeverhuizen want die wordt opgezegd. Mijn verhuizing ging 22-dec in en per 31-12 ging me ADSL eruit (KPN,Planet). En die brief die jij kreeg ...er is opdracht gegeven voor het verhuzien van ADSL... kreeg ik dus ook. Weer bellen ja dat wordt automatisch mee verhuisd, ja daarom bel ik!...

Maar goed ze hebben het niet meeverhuisd gelukkig anders had ik nog geen internet. Ben inmiddels aangesloten op BBned en je raadt het ze hebben keurig netjes de verhuiskosten voor ADSL in rekening gebracht 8)7 ... en ook keurig netjes het geld verrekend vanaf me verhuisdatum...dat ging dus wel goed. Moet nog maar weer effe bellen (heeeeeeeel lang in de wacht) maar het is inderdaad een zooitje bij KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Ch!pY-J schreef op 24 februari 2004 @ 21:17:
[...]

Dan heb je onwijs veel geluk gehad! Mijn probleem: ADSL verhuis en sloop aansluiting perikelen Wanadoo/ (enigszins hetzelfde)

Daarentegen heb ik met 100% zekerheid gebruik gemaakt van de optie telefoonlijn verhuizen ipv telefoonlijn & ADSL verhuizen (screendumps). Maar KPN is er (om het makkelijk te maken) er van uit gegaan dat de gehele aansluiting verhuist moest worden...

Eind goed al goed; hier in Den Haag heb je Problema (Casema) kabel. Ik was er altijd furieus op tegen, maar om die overstap naar BBNED te verzachten heb ik een proefperiode van 2 maanden aangevraagt. Vandaag een bevestiging gehad van Problema dat ze het op de dag van ADSL afsluiting de spullen komen leveren >:) Timing!
Heb alleen geen bevestiging nog binnen van Wanadoo. Maar wat mij betreft ben ik dan ook rigoreus. Telefoon afsluiten, KPN schorten, Wanadoo schorten en op m'n vriendins naam een Budget aansluiting aanvragen met BBNED. Ik ben die uitbuiters en die wanpresteerders zooo ontzettend zat! Ik heb aan mijn verplichtingen voldaan, laat zij hun werk nu ook eens goed doen!

Hopelijk heb jij minder problemen! Good luck with it!
Een kwestie van tijdig problemen signaleren. Ik had al zo het voorvermoeden dat KPN stug en koppig zou zijn en met alle geweld ging proberen mijn ADSL mee te verhuizen en dat vermoeden werd bevestigd 8)
Probleem waar ik nu alleen tegen aanloop is dat BBNed een orderstop heeft op mijn wijkcentrale en er geen alternatieven zijn. Kabel is hier niet mogelijk. :(

Mijn vader had trouwens ook het idee wat jij had. Alles wat met KPN te maken heeft opschorten.. Alleen zonder ISDN wordt het wel lastig met een zakelijke en een privé lijn.

@Yepaap
Typisch, zo'n soortgelijke situatie.. Als ze die verhuiskosten in rekening brengen dan kunnen ze er zeker van zijn dat we die niet betalen. De verhuizing an sich is al duur genoeg! :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Jullie verhalen lijken erg op situaties waar OPTA stelt KPN in ongelijk over 'slamming' over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

-ScuL- schreef op 25 februari 2004 @ 09:16:
[...]

Een kwestie van tijdig problemen signaleren. Ik had al zo het voorvermoeden dat KPN stug en koppig zou zijn en met alle geweld ging proberen mijn ADSL mee te verhuizen en dat vermoeden werd bevestigd 8)
Tsja, alles tijdig regelen... Als je op 27 november een contract tekend voor een huis, op de 28 of 29e Wanadoo doorbelt. En helaas pas de 12e december KPN, omdat ik niet eerder de precieze verhuizing wist, is het gewoon niet anders in te plannen.

Ik heb me gigantisch zitten op te winden. Maar ben wel blij dat een paar weken geleden het kwartje viel dat ik 2 maanden kabel kon regelen... Heb ik in ieder geval breedband voor een vast bedrag :D Op de dag van afsluiten van ADSL word kabel aangesloten :) Da's wel een mooie planning!
Probleem waar ik nu alleen tegen aanloop is dat BBNed een orderstop heeft op mijn wijkcentrale en er geen alternatieven zijn. Kabel is hier niet mogelijk. :(
Oei! Ik hoop niet dat ik hier problemen mee krijg!
Mijn vader had trouwens ook het idee wat jij had. Alles wat met KPN te maken heeft opschorten.. Alleen zonder ISDN wordt het wel lastig met een zakelijke en een privé lijn.
Yupz, in die gevallen is het zeker lastig en absoluut af te raden. Heb een voorbeeld in mijn omgeving dat een mislukt KPN ADSL aansluiting bij de klant opgezegt werd, terwijl er na een paar maanden nog steeds rekeningen bleven binnenkomen. Deze persoon betaalde alleen het telefoongedeelte en niet het ADSL gedeelte.. Maar mooi werd wel ook zijn telefoon aansluiting afgesloten in een periode waarin hij zijn geld moest verdienen met z'n nummer...

Gewoon je rekening betalen dus, en helaas maar gewoon via de telefoon proberen te regelen... Mogelijk werkt het ook als je een brief schrijft. Scheelt je tijd en een hoop kosten. Ben vandaag alweer een uur bezig geweest om met verschillende bedrijven zaken te regelen die niet in 1 keer lukken. Ik moet maar eens gaan imigreren naar een oerwoud waar ik voor m'n eigen dingen moet zorgen zonder dat ik afhankelijk ben van anderen. Want nagenoeg alles gaat mis hier.

[gein modus]
Praat ik Zwahilli of zijn die bedrijven echt zo slecht georganiseerd? Naar mijn gevoel is dit toch duidelijk begrijpbaar nederlands (op die paar taalfouten na dan)
[/gein modus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 12:47

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Het verhuizen van je ADSL lijn (van kpn) loopt in eerste instantie toch ALTIJD direct via de KPN, eerst breng je hen op de hoogte, en ziji geven het door aan je ISP. Jij hebt je ISP verteld dat je ADSL niet meeverhuisd moest worden, en zij hadden je of meoten vertellen dat je dat met KPN moest regelen, of je verbinding moeten opzeggen voor je verhuizing. dat is de procedure bij Zonnet (kpn). Van XS4all kon ik hem zo snel niet vinden, maar aangezien het de zelfde aanbieder is...

Aangezien ze je op de xs4all helpdesk hebben verteld dat het geod zou komen, kun je ze daaraan houden,...

[ Voor 30% gewijzigd door Luxx op 25-02-2004 18:43 ]

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Luxx schreef op 25 februari 2004 @ 18:38:
Het verhuizen van je ADSL lijn (van kpn) loopt in eerste instantie toch ALTIJD direct via de KPN, eerst breng je hen op de hoogte, en zei geven het door aan je ISP. Jij hebt je ISP verteld dat je ADSL niet meeverhuisd moest worden, en zij hadden je of meoten vertellen dat je dat met KPN moest regelen, of je verbinding moeten opzeggen voor je verhuizing.

Aangezien ze je op de xs4all helpdesk hebben verteld dat het geod zou komen, kun je ze daaraan houden,...
Nee het is andersom. Normaalgesproken mogen klanten niet eens opzeggen bij de KPN. Je moet dat bij de ISP doen en die geeft KPN opdracht tot opzegging of verhuizing.
Ik had bij XS4ALL opgezegd maar KPN had het kennelijk nog niet verwerkt en dacht bij de ISDN verhuizing gelijk... tsjakka ADSL ook mee! :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

-ScuL- schreef op 25 februari 2004 @ 18:41:
[...]

Nee het is andersom. Normaalgesproken mogen klanten niet eens opzeggen bij de KPN. Je moet dat bij de ISP doen en die geeft KPN opdracht tot opzegging of verhuizing.
Ik had bij XS4ALL opgezegd maar KPN had het kennelijk nog niet verwerkt en dacht bij de ISDN verhuizing gelijk... tsjakka ADSL ook mee! :{
Hmz, inderdaad. Volgens mij valt daar nog wel een slaatje uit te slaan bij mij :D. Ik heb aan Wanadoo iig geen opdracht gegeven van een verhuizing van die ADSL aansluiting :). Wel maak ik er uiteraard gebruik van op het nieuwe adres, maar dat was omdat het niet terug te draaien was. Volgens mij kan ik dan op z'n minst die verhuiskosten terugvragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:01

The_Scarabial

MTB for life!

offtopic:
@scul, je maakt mooie hardstyle setjes, kheb er 1tje gedowned, klinkt wel vet

Verwijderd

Zo moet het dus -> http://www.kpn.com/br2/ng...hannel=0&contentOID=43705

U heeft ADSL van KPN:
Zodra het volledig ingevulde verhuisformulier is ontvangen verzorgt KPN de verhuizing van uw ADSL-aansluiting. U ontvangt binnen een week een bevestiging hiervan.

U heeft ADSL van een andere ADSL-aanbieder dan KPN:
U kunt uw ADSL-aansluiting via uw eigen aanbieder verhuizen.

• ScuL
Juist maar in aansluitingsgevallen zoals de mijne wil dit dus wel 's tegenvallen.
Situatie:
U heeft ISDN met ADSL van KPN.
U wilt ISDN verhuizen zonder ADSL :)

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

-ScuL- schreef op 26 februari 2004 @ 20:17:
Juist maar in aansluitingsgevallen zoals de mijne wil dit dus wel 's tegenvallen.
Situatie:
U heeft ISDN met ADSL van KPN.
U wilt ISDN verhuizen zonder ADSL :)
Nou ja, dat zonder staat er niet letterlijk, maar op de 18e al heb ik de volgende printscreen gemaakt voor een mooie brief naar de KPN
Afbeeldingslocatie: http://got.leend3rs.nl/printscreen_KPN_site_verhuizing_aansluiting.jpg

Vandaag weer wat moois meegemaakt. Weer een brief van Wanadon't binnen over die nieuw te leggen tijdelijke kabel aansluiting. Mijn oog viel op het pakket; cable easy, maar dat was niet wat ik had besteld! Ik maar eens m'n printje erbij gezocht, en wat stond daar op? Precies, broadband basic, ff-tjes 2 keer zo snel! Maar meteen gebeld, zou een paar weken duren. Ik kon het faxen, maar hoe moet dat zonder fax? Kon ook opgestuurd worden, maar dat duurde me te lang, zou ik de eerste weken met een lagere snelheid zitten door een fout van hun! Laatste optie was langskomen. Toevallig is dat hier de straat uit :D. Binnen 10 minuten was het gefixed... Geen lange wachttijd, geen hoge belkosten naar zo'n belachelijk 0900 nummer, fixed immediately. Bovendien had ik het installatie pakket al voor 2 maart besteld, gister die brief binnen gehad dat het 8 maart zou worden :?. Maar goed, die dag konden we beide niet (vriendin en ikzelf). Toen maar naar een dag later verplaatst, dag van afsluiting ADSL... Mooier kon het niet, maar dus wel al 2 fouten gemaakt. Proef blijft dus ook echt proef, wat een prutsers!

Maar over jouw probleem gesproken. Als je echt wat anders wilt en er snel vanaf wilt, is het niet mogelijk om een andere persoon in het huishouden/bedrijf een nieuwe aansluiting aan te vragen? Of wat dacht je van telefonie via BBNED of via kabel, of is dat absoluut nog niet mogelijk binnen jouw omgeving? Het minste wat je voor een ADSL aansluiting nodig hebt is een Budget abo van KPN....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Het van KPN ADSL afgaan is niet het probleem omdat we toch verhuizen. Maar BBNed levert waarsch. niet wegens capaciteits problemen. We hebben hier Casema en de kabel is niet retourgeschikt, d.w.z. dat Wannadoo er niet in zit.
ADSL is de enige mogelijkheid tot breedband :{ . BabyXL en Versatel zijn ook niet beschikbaar in mijn wijkcentrale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:39
Dan kreeg je zeker pas te horen toen je KPN al had gebeld om de ADSL niet meer te verhuizen? Dus je had achteraf gezien beter je ADSL aansluiting wel kunnen verhuizen? Tja, als je het na al die communicatieproblemen nog een keer wil gaan veranderen om toch maar WEL te verhuizen wordt dat een beetje moelijk :| Dan zouden dus zowel je provider als KPN op tijd de zaak weer terug moeten draaien, je kan het in ieder geval proberen maar ik betwijfel of dat goed zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Inderdaad maar ik wil het ook niet ongedaan maken. Ik vind de verhuiskosten ook buitenproportioneel 208 euro en dan komt daar nog wat bij. Niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Ik was hier ook al heel bang voor. Vandaar dat ik toen alles maar opgezegt heb.... En gewoon op mijn nieuw adres opnieuw heb aangevraagd. Enige nadeel is een nieuw telefoonnummer, voor rest ging alles perfect en veel goedkoper.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Pagina: 1