Canon Powershop G2 ruilen tegen S45?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-02 22:43
Mn vader heeft nu bijna een jaar een Canon Powershop G2 camera en is er niet geheel tevreden over. Hij gebruikt m voor foto's van machines en wat familiekiekjes. De camera vind hij wat te groot en te lomp. De camera is verder nog helemaal goed, behalve dat er een klein hoekje van het klepje van het CF-slot af is. Alle uitgebreide functies gebruikt hij ook niet.

Ik stelde hem voor om de camera op marktplaats te camera te ruil aan te bieden tegen een Canon S45, is dit een erg domme ruil, volgens mij scheelt het niet echt veel in kwaliteit en opties?

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:43

Wallie

Herr

Je moet wel rekening houden dat een G2 ongeveer 2x zolang doet met de accu als een S45, kan ook belangrijk zijn voor hem. Verder ontlopen ze elkaar niet veel qua beeldkwaliteit.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

zou op zich een goede ruil zijn...
de S45 is wat sneller en kleiner, maar de accu gaat maar de helft mee i.v.m. de G2

ik denk alleen niet dat iemand met een S45 deze wil ruilen met een oude G2 :)

tip: probeer die G2 te verkopen (350-400 euro) en koop hiervan een nieuwe of 2e handse S45 of S50 met extra accu...

[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 21-02-2004 19:42 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Zie de tips hier, en bovendien de specificaties en nieuw/2e handsprijzen van beide cams, dan kan je prima zelf nagaan of het wel of niet een goede ruil zou zijn. Dit soort topics zijn echter niet de bedoeling van het Fotografie-forum, vandaar dat deze dicht gaat :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.