Beste Tweakers,
Ik heb thuis een WRT54G Acces Point en er zijn 4 computers wireless hierop aangesloten middels een WMP54G PCI Kaart. Nu is het geval dat 1 pc een lage signaalsterkte ontvangt. Ik wil hier graag verandering inbrengen door op de WMP54G van deze pc een externe antenne aan te sluiten i.p.v. de antenne die er nu op zit.
Ik heb een mooie antenne gezien bij de WiFishop:

Pacific Wireless Flatpannel Antenne 10 dBi +2 meter kabel.
De aansluiting is goed voor mijn WMP54G kaartje, alleen ik vroeg me af of deze antenne ook werkt met de 802.11G standaard. Hij is [volgens mij] namelijk bedoelt voor 802.11B netwerken...
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Ik heb al gezocht op Google
Ik heb al in de FAQ gekeken
Ik heb een mail gestuurd naar Wifishop maar na 1,5 week nog geen antwoord gekregen:(
dus nog geen specifiek antwoord gekregen op mijn vraag
Ik heb thuis een WRT54G Acces Point en er zijn 4 computers wireless hierop aangesloten middels een WMP54G PCI Kaart. Nu is het geval dat 1 pc een lage signaalsterkte ontvangt. Ik wil hier graag verandering inbrengen door op de WMP54G van deze pc een externe antenne aan te sluiten i.p.v. de antenne die er nu op zit.
Ik heb een mooie antenne gezien bij de WiFishop:

Pacific Wireless Flatpannel Antenne 10 dBi +2 meter kabel.
De aansluiting is goed voor mijn WMP54G kaartje, alleen ik vroeg me af of deze antenne ook werkt met de 802.11G standaard. Hij is [volgens mij] namelijk bedoelt voor 802.11B netwerken...
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Ik heb al gezocht op Google
Ik heb al in de FAQ gekeken
Ik heb een mail gestuurd naar Wifishop maar na 1,5 week nog geen antwoord gekregen:(
dus nog geen specifiek antwoord gekregen op mijn vraag
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2004 19:06 ]