Ik ben op zoek naar een MP3 speler met uitstekende FM ontvangst, zodat ik in de trein ongestoord naar de radio kan luisteren, wie heeft hier ervaring mee?
groet, Quaestrix
groet, Quaestrix
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin
Verwijderd
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2004 19:21 ]
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Omdat je anders een radio én een MP3 speler mee moet nemen wat mij niet echt handig lijkt, als ze er ook als 1 geheel zijn. Bij de MediaMarkt in Utrecht heb ik ze zien liggen... Weet alleen niet het merk en type meer... Maar ze hadden 128MB geloof ik... En een radio... Klein, vierkant, en in verschillende kleuren...DeeD2k2 schreef op 22 februari 2004 @ 14:03:
Waarom wil je een mp3 speler om radio op te luisteren?
Ik zou gewoon een los radiotje en en mp3 speler kopen... Zo'n radiotje is niet zo duur en klein, dan kan je een mp3 speler uitzoeken die goed is in waar ie voor bedoeld is... (mp3's afspelen ;-) )
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
[ Voor 45% gewijzigd door mmedia op 22-02-2004 17:36 ]
Verwijderd
Alles kan stuk.
Verwijderd
net niet nee, heb hem hier ookG F0rce 1 schreef op 21 februari 2004 @ 17:59:
Ik heb een iHP-100 , dat is nie alles qua ontvangst!
Heb zelf ervaring met de EZ-AV Xen EMP 200, 256 mb versie. Zie [rml][ MP3] Xen Digital Audio Player Review'tje[/rml]Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 17:42:
Ik ben op zoek naar een MP3 speler met uitstekende FM ontvangst, zodat ik in de trein ongestoord naar de radio kan luisteren, wie heeft hier ervaring mee?
groet, Quaestrix
Owja, laatst FM beluisterd met MSI-stickie van een vriend en die was zelfs in de stad Groningen bagger. En met de Xen: no problemos.JazzySOB schreef op 22 februari 2004 @ 15:18:
Bovendien, trein en goede radio-ontvangst zijn twee dingen die meestal niet goed samengaan. Komt door het stalen omhulsel waar je inzit (kooi van farraday). En het electrische veld van de trein zorgt nou ook niet bepaald voor een betere ontvangst...
Dat doet de XEN dus ook: perfecte FM-recording op diverse bitrates
"I find your lack of faith disturbing"
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Cons:::BB4E
remco_k schreef op 24 februari 2004 @ 14:49:
Ik zie veel positieve reakties over die I-Bead... Linkjes?
[ Voor 7% gewijzigd door funrider op 26-02-2004 13:25 . Reden: edit ]
Ik zit te twijvelen tussen die MSI Megastick 256 MB en de I-bead 150 256 MB. Prijsverschil is nogal groot (109,- of 195,-). I-bead is kleiner en waarschijnlijk betere geluidskwaliteit/FM ontvangst, maar is dat die 86 euro waard?greatgonzo schreef op 26 februari 2004 @ 13:34:
Wil je dus een goeie radio, goed geluid en makkelijke opslagmogelijkheden, neem dan de I-bead. Vind je batterijen lastig, neem dan de I-bead, deze heeft een ingebouwde accu die je middels de usb poort oplaad (er zijn ook adapters verkrijgbaar waardoor je hem met het stopcontact/autoaccu kan opladen)
De MSi stick komt misschien in de buurt, maar ik weet niet in hoeverre deze echt goede support heeft. I-bead komt regelmatig met fw updates, die ook wezelijk verschil maken. Tevens heb ik me niet echt verdiept in de geluidskwaliteit
Hippos are apparently just rage filled hate tanks
Verwijderd
Verwijderd
Lees forum ff door, zijn veel spelers die eraan voldoen;)Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 13:00:
Ik ben ook op zoek naar een pendrive USB mp3 speler. Mijn eisen zijn:
- te gebruiken als USBstick
- redelijke kwaliteit FM ontvangst
- 128 mb geheugen
Weet iemand een speler die aan deze eisen voldoet?
P.s. Aan welke zaken moet je nog meer denken als je je keuze maakt?
Cons:::BB4E
en ik raad de i-bead aan, maar dat wisten jullie alVerwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 13:00:
Ik ben ook op zoek naar een pendrive USB mp3 speler. Mijn eisen zijn:
- te gebruiken als USBstick
- redelijke kwaliteit FM ontvangst
- 128 mb geheugen
Weet iemand een speler die aan deze eisen voldoet?
P.s. Aan welke zaken moet je nog meer denken als je je keuze maakt?
quote]MaDLiVe schreef op 26 februari 2004 @ 10:19:schizophreen schreef op 23 februari 2004 @ 10:54:
Ik heb een mobiblu dah 1000 en de ontvangst is erg zwak.
Verwijderd
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Mja, ik heb dan weer slechte ervaringen qua radio met de MSI megastick (in Eindhoven), maar ik heb dan ook weer geen vergelijkingsmateriaal ten opzichte van andere mp3 spelers. X-FM (dance-zender in Brabant en Limburg) is redelijk goed te ontvangen, dat wil zeggen met enige ruis en soms even alleen maar ruis maar een zender als Radio 1 of Radio 3 is niet te ontvangen.Xof schreef op 01 maart 2004 @ 13:56:
Ik heb de msi megastick en dan kan heel goed fm ontvangen.. alleen luister ik daar alleen id&t mee en die mast staat niet heel ver van mij vandaan
greatgonzo schreef op 02 maart 2004 @ 09:36:
Fok heeft een leuke review van de MSI stick, hier te lezen
Hij komt er goed uit, enig nadeel is het batterijgebruik, deze houden er na 4 uur al mee op. Wat dat betreft ben ik blij met mijn I-bead, die het ongeveer 15 uur uithoud
Ligt er maar net aan wat voor batterijen je gebruikt, ik heb zelf een MSI Megastick 256 MB in combinatie met GP 800 mAh accu's, dan gaat ie langer mee dan 4 uur. Met 180 mAh accu'tjes haalde ik al bijna 2 uur.greatgonzo schreef op 02 maart 2004 @ 09:36:
Fok heeft een leuke review van de MSI stick, hier te lezen
Hij komt er goed uit, enig nadeel is het batterijgebruik, deze houden er na 4 uur al mee op. Wat dat betreft ben ik blij met mijn I-bead, die het ongeveer 15 uur uithoud
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq