[PS2] Netwerk adapter aansluiten / ps2 crashed

Pagina: 1
Acties:

• Tranq
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-10-2024
Hallo allemaal,

Ik weet niet 100% zeker of dit de juiste plaats is voor dit topic, maar dit leek vanuit mijn ogen de juiste plek...

Het probleem:
Vandaag heb ik voor mijn playstation2 een netwerk adapter gekocht (die je er achterop kan zetten). Nadat ik hem erop geschroeft had deed ik de cdrom erin en probeerde hem te configureren.

Alles gaat hierbij goed tot op het moment dat ik een land selectie moet doen. Op het moment dat ik hier met mijn pijltjes toesten de selectie verander slaat de playstation2 helemaal vast (freeze up).

Naar meerdere malen proberen ben ik erachter gekomen dat als ik direct het land selecteer waar die gelijk op staat wel verder gaat, maar ook het menu daarachter kan ik niet scrollen (met de pijltjes toesten) door de keuze mogelijkheden...(freeze up)...

Geprobeerd:
Dit probleem kan misschien optreden omdat ik een PS2 Ripper 2 Deluxe Gold chip erin heb laten zetten. Ik heb getracht deze uit te schakelen door meerdere malen (snel) op reset te drukken (officieel zou deze chip dan uitgeschakeld moeten worden volgens mij).

Helaas heeft dit geen effect...het zelfde probleem blijft optreden. Heeft iemand anders dit probleem al eens bij de hand gehad? Of weet iemand misschien een oplossing?

edit:
kleine typo

Verwijderd

Ik denk dat er niet veel aan te doen valt en dat het aan je chip ligt.

• Tranq
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-10-2024
Dit is een vermoeden of dit weet je zeker?