Het probleem zit erin, dat je het bestand wel kan oplaan of link van een .mov maar dit slechts enkele bytes tot kilobytes is.Kortom, een referer naar het originele bestand zeg maar.
Nu dacht ik van, hey, ik zoek gewoon bij de temporary stuff in windows dat bestand eruit, en hernoem dat naar .mov als dat nog niet zo noemt.
Nou, de grapjas laat het niet kopiëren wanneer je het nog hebt openstaan, en zodra je het sluit (WMP of Media Player Classic of Quicktime, ......) zal ie het verwijderen.
Dacht ik zo sluw te zijn om die alsnog gewoon terug op te halen van m'n HD waar hij dus stond maar niet meer in de index. (Ahv recovery software).
En nee hoor, zelfs zo grondig zijn ze !
Dan heb ik Nettransport gebuikt en Str**mBox! VCR (lees nota);, maar eens te meer, ofwel bieden ze geen hulp voor .mov-files of anders 'pruts' je maar wat zonder resultaat.
Dus ik wil graag weten, hoe kan ik bestanden, .MOV die streamable zijn bv. rippen ? Ik denk niet dat het illegaal is als ik die op een pc wil zien waar ik geen internet heb. Per slot van rekening heb ik die toch ook gezien mét internetaansluiting ook.
Voorbeeld van zo'n bestand (heb er maar iets grappigs uitgekozen):
http://stream.qtv.apple.c...rmsluts/farmsluts_300.mov
EDIT: Nota:
ModeratorPS. het programma streambox VCR valt op GoT onder warez
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"