Toon posts:

[BPM Studio 4.6] Pitch veroorzaakt crash in XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in het bezit van BPM Studio 4.6, en deze heb ik geinstalleerd op mijn Medion Windows XP systeem (Aldi november 2003). Het programma draait prima, maar wanneer ik vervolgens gebruik maak van de pitch loopt het hele systeem op slag vast of start zelfs direct vanzelf op. Wat kan daar de oorzaak van zijn? Bij voorbaat dank.

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Reïnstall uiteraard al geprobeerd?

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
denk niet dat het een instelling is maar reinstall is nooit af te raden. (van BPM dus, niet je systeem :) ). Ik zou is kijken bij de opties. Hier kan je het Pitch bereik en snelheid onderandere instellen. Mischien is dit bij jou extreem hoog ingesteld waardoor BPM het niet overleefd.
Meer lijkt het erop dat je geluidskaart het niet bij trekt aangezien je systeem gelijk opnieuw start. Stel even in dat je voordat hij opslag reboot een blauw scherm laat zijn (damn ik weet zo niet waar dat staat |:( iemand? ). Waarschijnlijk kunnen we met die informatie meer.

[ Voor 33% gewijzigd door G F0rce 1 op 21-02-2004 17:02 ]

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Verwijderd

Topicstarter
G F0rce 1 schreef op 21 februari 2004 @ 17:01:
denk niet dat het een instelling is maar reinstall is nooit af te raden. (van BPM dus, niet je systeem :) ). Ik zou is kijken bij de opties. Hier kan je het Pitch bereik en snelheid onderandere instellen. Mischien is dit bij jou extreem hoog ingesteld waardoor BPM het niet overleefd.
Meer lijkt het erop dat je geluidskaart het niet bij trekt aangezien je systeem gelijk opnieuw start. Stel even in dat je voordat hij opslag reboot een blauw scherm laat zijn (damn ik weet zo niet waar dat staat |:( iemand? ). Waarschijnlijk kunnen we met die informatie meer.
Een reinstall heb ik inderdaad al geprobeerd, dat hielp niks. Waarschijnlijk ligt het inderdaad aan mijn geluidskaart, er zit geen sterke geluidskaart in deze PC. Ik zal de opties eens bekijken, maar hoe kan ik instellen dat hij niet opslag reboot?