Ik draai al een aantal jaren Windows besturingssystemen en het leek mij eigenlijk wel leuk om eens een Linux versie te installeren. Dus ik deel mijn partities opnieuw in, zodat ik een Linux partitie kan maken, maar tijdens de Linux Redhat 9 installatie krijg ik telkens een vervelende foutmelding.
Tijdens het partitioneren in de Redhat 9 installalatie krijg ik echter telkens de foutmelding "Could not allocate partitions". Als ik het manual doe dan krijg ik bij het maken van de derde partitie dezelfde foutmelding.
De harde schijf waarop ik Linux probeer te installeren is als volgt ingedeeld:
C:\ NTFS 9GB Windows XP
G:\ FAT32 1GB School
9GB ongepartitioneerde ruimte (bedoeld voor Linux)
Wat ik al heb geprobeerd:
- Zoeken op GoT, maar geen van de oplossingen werken bij mij. (Soms ligt het aan het feit dat er al 4 primary partitions zijn, dit is bij mij echter niet het geval).
- Zoeken op www.redhat.com en andere forums hebben ook geen resultaten opgeleverd.
Overigens heb ik ook de GoT Redhat installatie guide gelezen, maar hier kwam ik ook niet verder mee (Wel mooie guide trouwens).
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Tijdens het partitioneren in de Redhat 9 installalatie krijg ik echter telkens de foutmelding "Could not allocate partitions". Als ik het manual doe dan krijg ik bij het maken van de derde partitie dezelfde foutmelding.
De harde schijf waarop ik Linux probeer te installeren is als volgt ingedeeld:
C:\ NTFS 9GB Windows XP
G:\ FAT32 1GB School
9GB ongepartitioneerde ruimte (bedoeld voor Linux)
Wat ik al heb geprobeerd:
- Zoeken op GoT, maar geen van de oplossingen werken bij mij. (Soms ligt het aan het feit dat er al 4 primary partitions zijn, dit is bij mij echter niet het geval).
- Zoeken op www.redhat.com en andere forums hebben ook geen resultaten opgeleverd.
Overigens heb ik ook de GoT Redhat installatie guide gelezen, maar hier kwam ik ook niet verder mee (Wel mooie guide trouwens).
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.