Toon posts:

cellen verkeerde plaats? deel2

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ahh kan dat ook zo... oke bedankt
Maar als ik een normale pagina met text en eventueel een database wil invoegen, moet ik dan wel 'include' gebruiken?

En dit is toch een topic? waarom mag ik dan niet om hulp vragen?
Ik heb een uur lang geprobeerd en kom er niet achter en blijf doorproberen, dus een bakkie kofiie zit er niet in voor mij voor ik een olossing heb

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:00

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

En dit is toch een topic? waarom mag ik dan niet om hulp vragen?
Ik heb een uur lang geprobeerd en kom er niet achter en blijf doorproberen, dus een bakkie kofiie zit er niet in voor mij voor ik een olossing heb
hier op GoT streven we naar een bepaald niveau, en iig inzet. GoT is geen persoonlijke helpdesk, je kunt niet verwachten dat je hier zomaar een basic vraag kunt stellen en dat die dan maar opgelost wordt.

Include gooit gewoon de output van een andere file letterlijk op de plaats van de huidige, daar is het voor bedoeld, en zo staat het ook in de documentatie. Het is niet bedoelt om andere html files erin te stoppen.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Uiteraard mag je om hulp vragen, maar dit soort extreem simpele dingen zien wij als basiskennis, dat soort vragen kun je prima kwijt op forum.beginnersweb.nl of www.helpmij.nl enzo, maar hier dus niet ;)
Verder heb je je antwoord al gehad van .oisyn, dus ik snap uberhaupt niet waarom je dit topic nu weer opent :?
Verder kun je discussies over een slotje aangaan met de mod via mail, icq, msn, etc., maar een 2e topic openen om erover te klagen is niet bepaald de bdoelingen (Of het moet over het algemene beleid gaan, en dan moet je in Lieve Adjes zijn )..
Dicht dus.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.