Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

ide kabels rounded maken

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
kan ik mn gewone standaard platte ide kabels met behulp van tape rounded maken? zonder dat er storing of zoiets plaats gaat vinden?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je kunt het proberen. Als je met een goed scherp mes die kabels los snijdt is het wel te doen. De kans dat er storing op treed is echter ook best groot, als er iets mis gaat als je die kabel aan het snijden bent.

Verwijderd

Topicstarter
snijden? ik wil ze gewoon oprollen in de lengte en dan tape eromheen.
nu de hamvraag
kan dit ?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2004 15:28 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 15:23:
snijden? ik wil ze gewoon oprollen in de lengte en dan tape eromheen.
Dat kan ook. Maar bedenk wel dat je dan maar de helft van je kabel overhoud ofzo (omdat als je ze oprolt de 2 uiteinden dan dichter bij elkaar komen).

Verwijderd

Waarom koop je niet gewoon nieuwe????
Die dingen kosten bijna niks 8)7

• yowen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-01-2011
Dat dacht ik ook al...

Als je ze kan vouwen dan kan je ze zeker oprollen...

Systeem Specs
AMD 64 op MSI K8N Neo Platinum, 1GB 2-3-2-5 PDP Systems Patriot Geheugen, Crucial 128mb 9800pro, 160gb Maxtor Sata, Antec Sonata

Verwijderd

Ik heb er nog wel een aantal over (zwarte), die mag je zo van me hebben.. _/-\o_

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 15:35:
Ik heb er nog wel een aantal over (zwarte), die mag je zo van me hebben.. _/-\o_
Ja?
Fijn!
Kan je me er over mailen dan wil ik ze best hebben van je. Mijne is van de week stuk gegaan :'(
Super O-)

Verwijderd

Mister I schreef op 21 februari 2004 @ 15:50:
[...]

Ja?
Fijn!
Kan je me er over mailen dan wil ik ze best hebben van je. Mijne is van de week stuk gegaan :'(
Super O-)
hij biedt het aan de topicstarter aan... nederlander... :+

rounded maken kan idd erg mooi door je ide kabel op te rollen en om de paar cm met isolatie tape effe rondom tapen. (voor 5 euro ofzo heb je ze ook kant en klaar ;) )

Verwijderd

Topicstarter
een complete set kost hier 20 euro :(

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Hoe je kabels kan rounden is wel genoeg over te vinden, hoewel ik het uit eigen ervaring (rare errors) niet kan aanraden. Als rounded cables bij jou 20 euro kosten kan je ze natuurlijk ook proberen goedkoper te bestellen... Zie de pricewatch.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.