Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Forum filter AT/Index afzonderlijk

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

Topicstarter
(overleden)
Vraag me al een tijdje af of het ook op een of andere manier mogelijk zou zijn om het forumfilter voor 'Active Topics' en de forumindex afzonderlijk te bedienen.

Wellicht een leuk idee als abbo-feature mocht het niet geschikt zijn voor de horde. Heb zitten [search=forumfilter] en ook natuurlijk zitten [search=forum filter] in React Bugs en Featurerequests. Daarbij tientallen topics gelezen, waarin ik geen enkel gerelateerd item kon vinden. Ben benieuwd of dit uberhaupt op te splitsen is :)

add om 17:35 na een korte wandeling :
In de category weergave, welke ik in Firefox als startpagina heb, wordt mijn filter compleet genegeerd. Hierdoor is NOS wel zichtbaar. Is dit 'by design' ? Het gaat hierbij on deze url :
Softe Goederen

[ Voor 27% gewijzigd door sanfranjake op 21-02-2004 17:37 . Reden: add cat view ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Leuk idee, maar als je op de index een forumdeel wegfiltert, waarom zou je dat deel dan nog wel willen zien in de Active Topics? Je filtert het niet voor niks weg lijkt me, dus als je ze alsnog in de AT zou zien zou het forumfilter eigenlijk overbodig zijn :)

The devil is in the details.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
December schreef op 21 februari 2004 @ 15:08:
Leuk idee, maar als je op de index een forumdeel wegfiltert, waarom zou je dat deel dan nog wel willen zien in de Active Topics? Je filtert het niet voor niks weg lijkt me, dus als je ze alsnog in de AT zou zien zou het forumfilter eigenlijk overbodig zijn :)
Omdat je bijvoorbeeld een relatief kleine forumindex wil hebben zodat die op één scherm past zonder te hoeven scrollen :) . Daarom zou ik het bijvoorbeeld willen hebben.

• Hahn
  • Nu online
Harm schreef op 21 februari 2004 @ 15:11:
[...]

Omdat je bijvoorbeeld een relatief kleine forumindex wil hebben zodat die op één scherm past zonder te hoeven scrollen :) . Daarom zou ik het bijvoorbeeld willen hebben.
Maar dan kan je een categorie beter inklappen, dat overlapt dan wel meer(dere) forumdelen, maar als je daarbij wilt dan klap je die categorie gewoon weer open :)

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

Topicstarter
(overleden)
Harm schreef op 21 februari 2004 @ 15:11:
[...]

Bingo Harm :D
December schreef op 21 februari 2004 @ 15:13:
[...]
Maar dan kan je een categorie beter inklappen, dat overlapt dan wel meer(dere) forumdelen, maar als je daarbij wilt dan klap je die categorie gewoon weer open :)
Categorie inklappen is voor mij geen optie. Als ik dan bijvoorbeeld NOS filter (nofi aan nossers, heb er gewoon bijna geen verstand van) dan ben ik meteen WOS, en SA, waar ik tweederde van mijn 1250 posts heb bijvoorbeeld ook kwijt, en dat is uiteraard niet helemaal de bedoeling. Terwijl ik dan bijvoorbeeld SeM in Active topics ook wil filteren, maar de andere 3 in die categorie niet. Via de index wil ik daar graag dan nog wel inkunnen zonder de url handmatig in te hoeven tikken

[ Voor 59% gewijzigd door sanfranjake op 21-02-2004 16:06 ]

Mijn spoorwegfotografie

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Persoonlijk wil ik graag alles zien in de index, daar is 'ie ten slotte voor, maar ik zou niet alles in de AT willen, een deel vind ik niet intressant, belangrijk, begrijpelijk, etc, maar wil ik wil via de index kunnen bereiken, stel dat je een vraag wil stellen :)

DM!

• Hahn
  • Nu online
Hmm, andersom had ik er nog niet aan gedacht, dan is het inderdaad wel een wenselijke optie :)

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

Topicstarter
(overleden)
idontlikepizza schreef op 21 februari 2004 @ 16:32:
Persoonlijk wil ik graag alles zien in de index, daar is 'ie ten slotte voor, maar ik zou niet alles in de AT willen, een deel vind ik niet intressant, belangrijk, begrijpelijk, etc, maar wil ik wil via de index kunnen bereiken, stel dat je een vraag wil stellen :)
Tja ik ben niet zo iemand die veel vragen stelt .... hou er meer van om ze te beantwoorden :)

Mijn spoorwegfotografie

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

offtopic:
Ik heb nog geen enkele vraag gesteld, maar het gaat om het idee :)

DM!

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

Topicstarter
(overleden)
idontlikepizza schreef op 21 februari 2004 @ 17:03:
offtopic:
Ik heb nog geen enkele vraag gesteld, maar het gaat om het idee :)
Hehe ik een stuk of twee meer dan jij :+
Trouwens nog een puntje toegevoegd in de startpost. Namelijk het feit dat in de category weergave, welke ik in Firefox als startpagina heb, mijn filter compleet genegeerd wordt en NOS er wel bij staat. Is dit 'by design' ?

Mijn spoorwegfotografie

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Ik bedenk me net dat wat ik wil gewoon te bereiken is door "Gebruik forumfilter op voorpagina?" uit te vinken O-), met als enige nadeel dat je niet de optie hebt om bijv. NOS wel uit je index te halen, maar niet uit je AT, en WOS wel uit je AT, maar niet uit de index...

DM!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 20:03

chem

Reist de wereld rond

ik vind het niks / bloatware..

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

*heropend*

Ik heb nu zo'n shizzlezooi aan fora's staan, dat ik de helft van de hg's dichtgeklapt heb, nu wil ik ze wel blijven zien in m'n active topics, i.v.m. spamfiguren enzo.

Dus.. kan deze feature eens heroverwogen worden ? :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

Topicstarter
(overleden)
* sanfranjake heeft deze wens ook nog steeds op lijstje staan.
offtopic:
sinds het openen van dit topic nog een stuk of 15 fora erbij verzameld :P

Mijn spoorwegfotografie

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:08
Ik wil er een klein puntje aan toevoegen.

Kan het mogelijk om zelf de diverse hoofdgroepen op volgorde te zetten.

Het liefst zie ik de Devschuur gewoon boven aan, ik blijf nu scrollen. (Het liefste zou ik graag willen dat ik zelf een hoofdgroep kon configureren, om zo bijvoorbeeld naas /14 ook DPC erbij te kunnen trekken. Van Softe goederen kom ik allen in DPC heel vaak. Ik kan nu wel in mijn browser allemaal bookmarks maken, maar dan ben ik net zoveel scroll en klik acties kwijt dan dat ik nu al gebruik).

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

moto-moi schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 16:45:
*heropend*

Ik heb nu zo'n shizzlezooi aan fora's staan, dat ik de helft van de hg's dichtgeklapt heb, nu wil ik ze wel blijven zien in m'n active topics, i.v.m. spamfiguren enzo.

Dus.. kan deze feature eens heroverwogen worden ? :)
Je kan op de hoofdpagina bepaalde HG's toch dichtklappen zonder ze in het filter te stoppen? :)
Sybr_E-N schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 23:07:
Ik wil er een klein puntje aan toevoegen.

Kan het mogelijk om zelf de diverse hoofdgroepen op volgorde te zetten.

[...]
De volgorde is iets wat expliciet wordt over gelaten aan de beheerder van het forum. Hier zullen we dus geen pref voor gaan maken; de beslissing van de volgorde ligt niet bij de user :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Hahn
  • Nu online
Misschien als optie geven aan abonnee's (net zoals je op de FP de indeling zelf kan bepalen)? Want ik vind het eigenlijk wel een heel goed idee van Sybr_E-N.

Zelf heb ik niks verborgen, omdat ik wel alles wil blijven volgen, maar bijvoorbeeld Netwerken en Devschuur kunnen van mij een heel stuk naar beneden en Softe Goederen mag van mij een stuk omhoog komen.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Spider.007 schreef op zondag 22 januari 2006 @ 16:22:
Je kan op de hoofdpagina bepaalde HG's toch dichtklappen zonder ze in het filter te stoppen? :)
Dat heb ik uiteraard allang gedaan, maar toch nemen de niet interesante HG's 5 regels in beslag terwijl ik ze liever totaal niet zou zien op de frontpage, maar dat is alleen te doen in combinatie met mijn activetopics ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:34

crisp

Devver

Pixelated

Personalisatie van de forum index staat nog steeds ook op mijn verlanglijstje; derhalve schop ik dit oudste nog openstaande LD topic maar weer eens omhoog :P

Intentionally left blank

Pagina: 1