Bij het opstarten of het afsluiten van Internet Explorer 6.0 krijg ik vrij vaak (maar niet altijd) een popup te zien. De naam van het venster is altijd "Ad" maar de inhoud verschilt nog wel eens. Ik vind dit zeer irritant en heb al heel veel dingen uitgeprobeerd om dit tegen te gaan maar het wil maar niet lukken.
Ik heb alle tijdelijke internet bestanden, cookies, geschiedenis e.d. al eens verwijderd. Ik heb de beveiligings en privacy instellingen van IE allemaal op "normal" staan. Ook heb ik al diverse malen de nieuwste versie's van Ad-aware en Norton Antivirus scans uitgevoerd. Dit alles zonder enig resultaat. Die "Ad's" zijn echt iets van de laatste weken. Daarvoor had ik dit echt nooit. Ik heb tevens bij m'n firewall (ZoneAlarm Pro) cookie control en ad blocking aan staan.
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? en hoe ik eraf kom?
Ik gebruik overigens Windows XP Pro NL met SP1.
Ik heb alle tijdelijke internet bestanden, cookies, geschiedenis e.d. al eens verwijderd. Ik heb de beveiligings en privacy instellingen van IE allemaal op "normal" staan. Ook heb ik al diverse malen de nieuwste versie's van Ad-aware en Norton Antivirus scans uitgevoerd. Dit alles zonder enig resultaat. Die "Ad's" zijn echt iets van de laatste weken. Daarvoor had ik dit echt nooit. Ik heb tevens bij m'n firewall (ZoneAlarm Pro) cookie control en ad blocking aan staan.
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? en hoe ik eraf kom?
Ik gebruik overigens Windows XP Pro NL met SP1.