[IE] Irritante popup bij starten \ sluiten

Pagina: 1
Acties:

• GeneralNL
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08 18:42
Bij het opstarten of het afsluiten van Internet Explorer 6.0 krijg ik vrij vaak (maar niet altijd) een popup te zien. De naam van het venster is altijd "Ad" maar de inhoud verschilt nog wel eens. Ik vind dit zeer irritant en heb al heel veel dingen uitgeprobeerd om dit tegen te gaan maar het wil maar niet lukken.

Ik heb alle tijdelijke internet bestanden, cookies, geschiedenis e.d. al eens verwijderd. Ik heb de beveiligings en privacy instellingen van IE allemaal op "normal" staan. Ook heb ik al diverse malen de nieuwste versie's van Ad-aware en Norton Antivirus scans uitgevoerd. Dit alles zonder enig resultaat. Die "Ad's" zijn echt iets van de laatste weken. Daarvoor had ik dit echt nooit. Ik heb tevens bij m'n firewall (ZoneAlarm Pro) cookie control en ad blocking aan staan.

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? en hoe ik eraf kom?

Ik gebruik overigens Windows XP Pro NL met SP1.

Verwijderd

GeneralNL schreef op 21 februari 2004 @ 14:57:
Bij het opstarten of het afsluiten van Internet Explorer 6.0 krijg ik vrij vaak (maar niet altijd) een popup te zien. De naam van het venster is altijd "Ad" maar de inhoud verschilt nog wel eens. Ik vind dit zeer irritant en heb al heel veel dingen uitgeprobeerd om dit tegen te gaan maar het wil maar niet lukken.

Ik heb alle tijdelijke internet bestanden, cookies, geschiedenis e.d. al eens verwijderd. Ik heb de beveiligings en privacy instellingen van IE allemaal op "normal" staan. Ook heb ik al diverse malen de nieuwste versie's van Ad-aware en Norton Antivirus scans uitgevoerd. Dit alles zonder enig resultaat. Die "Ad's" zijn echt iets van de laatste weken. Daarvoor had ik dit echt nooit. Ik heb tevens bij m'n firewall (ZoneAlarm Pro) cookie control en ad blocking aan staan.

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? en hoe ik eraf kom?

Ik gebruik overigens Windows XP Pro NL met SP1.
er bestaat nog een ander tooltje dan Ad-Aware, ben alleen de naam ff kwijt.

Ik kom er zo wel weer op!

.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2004 14:59 ]

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:32

momania

iPhone 30! Bam!

IE problemen horen niet in Windows Operated Systems, dus ?? Software Algemeen

En heb je dit al gezien en uitgevoerd: [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml] ?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
zoeken naar 'spyware'
Je was de eerste :+

[ Voor 145% gewijzigd door Justice op 21-02-2004 15:16 . Reden: is nog lastig zo'n zoekopdracht ]

Human Bobby