Hallo,
Mijn pc doet beetje raar. Iedere keer als ik een programma probeer te openen geeft hij deze error message:
Nog iets raars is dat ik links vanonder naast mijn klok géén pictogrammen zie, behalve dan een speakertje, maar als ik op ctr+alt+delete druk en dan kijk naar de Actieve processen, zijn mijn antivirus en mijn firewall perfect gestart. Ik kan via "uitvoeren" ook mijn dos niet opstarten. Dit gaat enkel als ik mijn pc in Veilig Modus opstart met dosprompt. Dan kan ik via die dosprompt wel mijn "regedit" openen, hoewel dat via mijn "uitvoeren" niet lukt.
Ik heb FxMydoom.exe gedraaid (via mijn dosprompt dus) en die vindt nx.
Norton AntiVirus krijg ik niet opgestart, ook niet via mijn dosprompt.
Ik heb ook al gisteren voorgehad dat ik een venster kreeg dat ik alles moest opslaan en er was een countdown naar shutdown.
Enige idee welk virus ik heb of welk probleem met mijn computer ik heb?
Ik heb al Blaster en Mydoom symptomen bekeken, maar niets ervan komt overeen.
Greetz,
Swatje
edit:
Ik kan Mijn computer wel nog van mijn start menu openen, niet via mijn bureaublad, daar is de naam veranderd in explorer.exe
Mijn pc doet beetje raar. Iedere keer als ik een programma probeer te openen geeft hij deze error message:
Ik krijg zo'n message als ik bijvoorbeeld de exe van Microsoft Word open, maar als ik een .doc bestand open, start Word perfect op.Windows kan het bestand [PATH] niet vinden. Controleer of u de naam juist hebt ingevoerd en probeer het daarna opnieuw. Klik als u naar een bestand wilt zoeken op de knop Start en daarna op Zoeken.
Nog iets raars is dat ik links vanonder naast mijn klok géén pictogrammen zie, behalve dan een speakertje, maar als ik op ctr+alt+delete druk en dan kijk naar de Actieve processen, zijn mijn antivirus en mijn firewall perfect gestart. Ik kan via "uitvoeren" ook mijn dos niet opstarten. Dit gaat enkel als ik mijn pc in Veilig Modus opstart met dosprompt. Dan kan ik via die dosprompt wel mijn "regedit" openen, hoewel dat via mijn "uitvoeren" niet lukt.
Ik heb FxMydoom.exe gedraaid (via mijn dosprompt dus) en die vindt nx.
Norton AntiVirus krijg ik niet opgestart, ook niet via mijn dosprompt.
Ik heb ook al gisteren voorgehad dat ik een venster kreeg dat ik alles moest opslaan en er was een countdown naar shutdown.
Enige idee welk virus ik heb of welk probleem met mijn computer ik heb?
Ik heb al Blaster en Mydoom symptomen bekeken, maar niets ervan komt overeen.
Greetz,
Swatje

edit:
Ik kan Mijn computer wel nog van mijn start menu openen, niet via mijn bureaublad, daar is de naam veranderd in explorer.exe

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 85063 op 21-02-2004 13:22 ]