XP SP1 pakt harde schijven niet

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wist niet waar het moest, heb dit bericht daarom ook hier neer gezet. Ik had hem ook al in opslagmedia staan. sorry hiervoor:

Jongens ik heb een probleem.

Ik heb laatst een hdd mp3 speler gekocht (een XCLEF HD500) deze zou automatisch moeten worden opgepikt door XP, in mijn ene pc doet ie dit inderdaad, maar bij mijn voornaamste pc blijft XP constant zeiken dat ie drivers wil ehbben (die er uiteraard niet bij zitten voor XP) en dat ie massstore.sys ofzo mist.
Als ik deze echter van mijn pc boven af haal werkt dat nog 90 procent van de tijd niet...

Nu was hier al door geirriteerd. Maar nu heb ik een 2e harde schijf binnen gekregen een maxtor 6Y060L0 maar nu doet ie hier als het zelde mee.
Hij geeft aan dat er nieuwe hardware is gevonden en dat ie de drivers wil installeren bla bla bla. Ook hierbij heb ik dus geen drivers gekregen. Maar hij zou hem toch gewoon meteen als plug en play meoten herkennen en pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:07
exacte foutmelding aub

dan kan ik er mee aan de slag, zo kan ik niks

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb al geformateerd en winXP al opnieuw geinstalleerd... Hij is nu prima heel raar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Open dan aub geen topic als je toch binnen 4 minuten na het posten van je bericht gaat formateren :)

Dit topic is gesloten.