Toon posts:

Kan ik hier

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Ik zit te denken over een volledig nieuw systeem, is dit het juiste forum onderdeel om hier vragen over te stellen?

greetz

Hugo

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2004 12:55 ]

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:34

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 12:55:
Hey

Ik zit te denken over een volledig nieuw systeem, is dit het juiste forum onderdeel om hier vragen over te stellen?

greetz

Hugo
Dan zit je hier niet helemaal goed, je kan je beter laten informeren door een winkel :)

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Hoi Xorpius,
Dit is volgens mij het juiste onderdeel van het forum om je vraag te stellen, maar ik zou je aan willen raden om dergelijke vragen niet op deze manier te posten. Dan kan je beter contact opnemen met de moderators van dit onderdeel van het forum. :)

[edit]
Hmmm, je moet natuurlijk wel een voorstel doen. :)
edit:

Damn you, Erazzzer :P

[ Voor 16% gewijzigd door Opi op 21-02-2004 13:00 ]

Verwijderd

helaas is dat nergens het juiste forum onderdeel :/ lees de faq dan zul je zien dat dat soort vragen niet gewenst zijn.

Zelf zoeken door revieuws enzo. als je een echt specifieke vraag hebt waar je al een hoop over hebt gezocht (dus niet iets van "welke videokaart moet ik in dit systeem doen") ofzo, dan heb je kans dat zo'n topic misschien nog wel open mag blijven (moet het wel echt iets te bieden hebben ...)

succes (awaits slotje :p)

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:52
Begin dit maar eens door te lezen CSL FAQ en CSL policy

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Lees even de forumbeschrijving van dit forum en deze FAQ door, hier staat in waarvoor dit forum bedoelt is en wat voor een vragen je hier kan stellen. Houd er rekening mee dat je niet zomaar hier een vraagje kan dumpen, je topicstart moet ook aan bepaalde voorwaarden voldoen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.