Toon posts:

TV-Out Ati Radeon 9600 pro 128 mb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Ik heb nu de laatste maanden gigantische problemen met mijn tv out.

Meerdere pcs staan hier, 1tje met een geforce2, de ander met een gforce4 en op deze pc zit een CLUB 3D Ati Radeon 9600 PRO 128 mb.

Nu heb ik bij die gforce kaarten zowiezo al geen tv out, die werken niet of de pc start vanzelf op als je de kloon optie selecteert.

Bij deze pc met de radeon kaart heb ik 2 keer zeer mooi beeld gehad op mijn tv, maar onlangs na een reboot gaf ie aan dat er helemaal geen kabels geconnect waren. Klopt niet echt aangezien de kabels aangesloten zit.

Hoe kan ik dit oplossen en uiteindelijk mn tv out weer gebruiken? Ik heb de drivers al weggehaald en opnieuw geinstalleerd, maar dit verhelpt helemaal nix :-(

Alvast bedankt

greetz

Hugo

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-08 12:07
kabeltjes eruithalen en er opnieuw insteken?
instellingen controleren etc?
andere TV testen?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, heb hier 3 sets kabels liggen. 2 tv's en doet nix.

Kan het zijn omdat ik nog maar een 280 watt voeding heb zitten in deze pc, dat ie de tv out heeft uitgeschakeld omdat de ato radeo 9600 pro 128 mb minimaal 300 watt voeding nodig heeft>?

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

Als hij wel gewerkt heeft kijk dan even of je bij Weergave, de TV hebt aangezet en bij overlapping ook even kijken of alles goed staat.

Van de FAQ van de kaart zelf:

Als de weergave niet op een TV verschijnt

Controleer of u TV-weergave hebt ingeschakeld door op de aan/uit-knop op de tab Weergaves te klikken. (De knop is ingeschakeld als er een bureaubladafbeelding op het TV-pictogram wordt weergegeven.) Klik hier om Eigenschappen voor beeldscherm weer te geven en klik op de tab Weergaves.

U dient de TV mogelijk om te zetten naar videoweergave. Voor meer informatie, raadpleegt u de documentatie van de TV.

ATI Bureaublad-Help voor Windows XP, (c) ATI Technologies Inc., Versie H6.01

PS: Heb hier een mooi beeldje op de TV, beter in mijn beleving dan een Geforce.

[ Voor 6% gewijzigd door Flame17 op 21-02-2004 23:59 ]

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

• koper137
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2024

koper137

uhhhhhh

heb hier ook een ati radeon 9600 pro 128 mb, hebt een composite kabel en een video s verleng stukje, tv out staat op pal b en heb Grijs beeld. hoe kan dit.
had vroeger ati radeon vivo 64mb, geen problemen maar daar gebruikte ik composite en geen verlengstukje aan mij videokaart(van composite kabel naar video s in de kaart)

___________________________*