[Quicktime] Alleen maar crapy echo geluid

Pagina: 1
Acties:

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Er is al eens een topic over geweest, maar blijkbaar wilde *persoon* daar alleen maar een doelloze opmerking in maken en die niet toelichten.

Nu open ik weer een vers topic over dit probleem. Het is een heel wazig probleem en het komt alleen voor met quicktime (zowel de officiele quicktime player als de alternative quicktime codecs icm mpc).

Als ik een filmpje afspeel dan lijkt het normaal te gaan totdat er geluid komt, het geluid is nogal echo-erig en crappy... alsof de pc er een hardtime job aan heeft).

Toen ik de vorige keer het probleem had was het tijd om windows opnieuw te installeren, toen was het goed. Nu ineens komt het weer op spelen. Ik heb niks veranderd qua instellingen.
Op mijn laptop werkt het ook niet meer.

Ik heb absoluut geen idee hoe dit komt en waarom? Maar het is fukcing iri! :( Zijn er oplossingen?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je dit met een specifiek bestand of met meerdere/alle ? Gebeurt dit bij videobestanden met geluid of alleen met audiobestanden ? Misschien een virusje te pakken ? spyware sluipt er ook zo in tegenwoordig .. check voor meer info daarover [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml] :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb het met alle quicktime films (bijna allemaal trailers). Verder gebruik ik geen quicktime.
Als ik trouwens een MP3tje in de QTPlayer afspeel doet hij het niet goed, terwijl mpc dat zelfde mp3tje wel goed afspeelt. Bingo denk je dan, maar een quicktime movie in mpc geeft niet het goede resultaat...

Ik heb geen virus en geen spyware (volgens norton av en ad-aware....)