Toon posts:

Hedva 600

Pagina: 1
Acties:
  • 518 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een site met goede informatie over de home theater set hedva 600. Volgens mij is het merk he (blokker merk) en dva 600 de verdere merknaam maar dat weet ik niet zeker.. Ik kan nergens een goede site over deze set vinden...jullie mogelijk wel?
Alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
hmm...klopt het toch wel dat dit moeilijk te vinden is...als niemand reageert :P

Verwijderd

-edit- (was de 805 :P )

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2004 12:44 ]

Verwijderd

Heb deze theater-set gekocht, werkt goed, en hij speelt alles af !!! Heb alleen zwak geluid over mijn t.v. speakers ! waarbij de 5.1 speakers dan weer geen geluid geven..... wil deze site ook wel ff wil raadplegen....... of ik doe iets fout, of er is iets fout....?!

Heb intussen wel tel nr van HE...... 038-460 93 60
Internet adres; www.service.shop.nl

Het blijkt niet mogelijk te zijn, geluid over de tv te krijgen volgens SMC.
Op de site staat wel incl radiotuner !! was me nog niet opgevallen ! ben benieuwd.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 14:44 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 16:17:
Heb deze theater-set gekocht, werkt goed, en hij speelt alles af !!! Heb alleen zwak geluid over mijn t.v. speakers ! waarbij de 5.1 speakers dan weer geen geluid geven..... wil deze site ook wel ff wil raadplegen....... of ik doe iets fout, of er is iets fout....?!
Huh, daar heb ik sowieso geen geluid over :s

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2004 23:46 ]

Verwijderd

Ik wou graag weten hoe ik het geluid van de pc op de hedva hoor...

Verwijderd

Niemand? of moet ik ff een nieuw topic opstarte :?

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:21

GaMeOvEr

Is een hork.

Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 09:43:
Ik wou graag weten hoe ik het geluid van de pc op de hedva hoor...
Door de line out (analoog of digitaal) van je PC aan te sluiten op de line-in (analoog of digitaal) van de hedva?

Heeft de hedva geen line-in -> Fatsoenlijke spullen kopen of een PC-speakerset. :P

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1