Hallo,
ik zit met het volgende:
Ik heb een form nodig waarin na invoer van een textfield, deze waarde in een sessie wordt gezet ( ik moet nl. "halvewege het invullen van het form" even naar een andere pagina en vervolgens weer terug naar het form.. en dus het liefst met de al ingevulde waarden)
Onderstaande code werkt...
echter 1 probleem
Wanneer ik het eerste invoerveld van een waarde voorzie moet de onchange deze waarde in de sessie zetten...... helaas er gebeurt niets
Voer ik nog een keer een waarde in..... dan wordt die laatste waarde WEL in de sessie gezet!
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
thanks!
ik zit met het volgende:
Ik heb een form nodig waarin na invoer van een textfield, deze waarde in een sessie wordt gezet ( ik moet nl. "halvewege het invullen van het form" even naar een andere pagina en vervolgens weer terug naar het form.. en dus het liefst met de al ingevulde waarden)
Onderstaande code werkt...
echter 1 probleem
Wanneer ik het eerste invoerveld van een waarde voorzie moet de onchange deze waarde in de sessie zetten...... helaas er gebeurt niets
Voer ik nog een keer een waarde in..... dan wordt die laatste waarde WEL in de sessie gezet!
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
thanks!
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <? session_start(); if (isset ($_POST['titel']) ) { $tktitel = $titel; } session_register("tktitel"); ?> <form method="post" action="test2.php" name="form1"> <tr><td width="100" class="text">Titel:</td><td> <input type="Text" name="titel" size="50" value="<? echo $_SESSION["tktitel"] ?>" OnChange="this.form.submit();"></td></tr> </form> |