BETA testers gevraagd voor Geforce MX tool...

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• packman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2024
Ik ben bezig een programma'tje te schrijven voor met de laatste NVidia drivers (detonator 3 - 6.??) toch hoger dan core220/mem210 te kunnen clocken. Ik heb daar namelijk een truukje voor gevonden...

Voorlopig in VB6 (yeah I know, it sucks)
Het kan (heeeel goed) zijn dat dit later in C of Delphi wordt herschreven.
Waarschijnlijk bestaat zoiets al, maar de source code zal volledig beschikbaar gesteld worden 8-) en het T.net logo'tje zal zeker aanwezig zijn in de finale versie...

Het is voorlopig alleen onder win2k getest, dus testers gevraagd met oa win millenium, 98(se), 95 als dat er nog ergens is, en WinNT4 !!!!

Post hieronder je ICQ nummer of Mail adres indien je wilt testen. Ik zal waarschijnlijk van het weekend hier ook een url posten waar de beta te downloaden is.

Ik moet wel zeggen dat alles op eigen risico is. Je kan theoretisch namelijk zowel memory als core tot 255mhz clocken>:)

I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life

Verwijderd

Mail maar naar me toe, ik kijk wel effe wat het progje doet voor ik het gebruik, dus mail wel de source-code mee... 8-)

darkstar_s@gmx.ch

Weet je ook meteen of het op 'n TNT2Ultra werkt (ik weet :o)

Verwijderd

Sorry, dubbel...

• packman
k' zal ik doen.

Ik weet echter niet of het wel gaat werken op een TNT2...

Werkt de coolbits reg patch daarbij?

Dan zou het namelijk moeten werken...

I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life

Verwijderd

Ja die werkt... (Heb e'm al ietsje ge-oc't ;)

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Wil hem ook wel proberen onder millennium. Heb een CARDExpres dus die kan zo en zo op 200/210

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Verwijderd

Count me in voor een w98se machine (hercules gf2mx)

• Lord-M
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 20:42
Euh..??? waarom alleen geforce 2mx kaarten??? het zou toch ook gewoon op de rest van de nVidia kaarten moeten werken...

• D-RiSe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-03 19:37

D-RiSe

Kick the baby

count me in
duh@azzkikr.com (win98)

intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX

• packman
Tja, als dat voor alle kaarten geldt, dan zou je theoretisch alle kaarten moeten kunnen overclocken...

Ik vrees enkel dat er dan enkele bits in de de settings waarde verkeerd staan...
Voorlopig is alles hardcoded, dus ik weet niet of het met andere kaarten ook zal werken.

Waarschijnlijk upload ik morgen de Beta naar een servertje en zal dan de link hier posten...

Ik zit enkel nog met het probleem dat momenteel, voor het progje werkt, je eens in de Hardware tab van de NVidia drivers moet geweest zijn. De Coolbits patch gebeurt vanzelf...
Als iemand daar iets op vind...

PS: Post ook als je VB(6) kent/hebt, dan weet ik meteen aan wie ik technischere vragen kan stellen...

Verwijderd

Ik wil ook wel Beta testen. Draai windows ME. Email FloX-@gmx.net. Heb een Geforce DDR

Verwijderd

Wel eens van powerstrip gehoord?

Verwijderd

Ik ken VB6 en C(++), programmeer zelf ook... :)
Wel eens van powerstrip gehoord?
Het gaat hem juist om het zelf uitproberen en schrijven van software...

• packman
URL is gepost op apart topic, maar hier is hij toch ook maar. Iedereen heeft normaalgezien ook een mailtje ontvangen...

http://users.belgacom.net/csboeren/

Verwijderd

Ik wil dat programma ook wel uittesten. Heb winME en een geforce 2 MX. Ik hoop dat het gaat lukken met overclocken want elk beetje sneller is weer iets he >:)

Verwijderd

Oeps was mijn e-mailadres en icq nummer vergeten hier komen ze:

michel@psvchampions.tmfweb.nl

• packman
Ga gewoon naar:

http://users.belgacom.net/csboeren/

daar is alles te downloaden...

Pagina: 1