Toon posts:

welke functie heb ik nodig (dvd speler)

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ongelooflijk..ik als nerd der technologie ben op zoek gegaan vanmorgen naar een dvd speler...bij elke winkel hoor ik andere verhalen...ik heb 1 simpele vraag..mogelijk kunnen jullie die beantwoorden.
Ik wil graag films van internet downloaden en die dan vervolgens op cd branden en die in mijn dvd speler af laten spelen..welke functie heb ik daar nou voor nodig...en voor the insiders..voldoet de dvd speler bij de blokker (provision 3100) hieraan ?

Alvast heel erg bedankt voor de reacties

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:21
Neem er wat mee naar de winkel, test het zelf uit. Zo ga ik het volgende keer weer doen. :)

No production networks were harmed during this posting

Verwijderd

Topicstarter
paella schreef op 21 februari 2004 @ 11:57:
Neem er wat mee naar de winkel, test het zelf uit. Zo ga ik het volgende keer weer doen. :)
Haha het is meer voor de toekomst...ik heb nog geen cd brander in mijn computer...

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 11:59:
[...]

Haha het is meer voor de toekomst...ik heb nog geen cd brander in mijn computer...
zou je dan niet eerst een cd/dvd brander kunnen gaan kopen :? en daarna die dvd speler?

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
zwelgje schreef op 21 februari 2004 @ 12:00:
[...]

zou je dan niet eerst een cd/dvd brander kunnen gaan kopen :? en daarna die dvd speler?
nee...wil gewoon ook wel huurdvdtjes kunnen zien..rest komt later wel..

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-02 12:29
Als je ze op CD brandt kan dat op veschillende formaten: VCD, SVCD, XVCD in oplopende mate van kwaliteit. Maar hoe hoger de kwaliteit hoe minder er op een schijfje past. Beter brand je de films gelijk op DVD.

Een andere optie is branden als DivX alleen er zijn maar weinig DVD spelers die dat kunnen spelen.

Zie ook www.dvdrhelp.com

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Ehum, laat me raden, je hebt ook geen idee over wat voor bestandsformaten je wilt downloaden?
DivX, avi, mpeg???

Samen staan we sterk!

Verwijderd

Topicstarter
Bigfoot schreef op 21 februari 2004 @ 12:03:
Als je ze op CD brandt kan dat op veschillende formaten: VCD, SVCD, XVCD in oplopende mate van kwaliteit. Maar hoe hoger de kwaliteit hoe minder er op een schijfje past. Beter brand je de films gelijk op DVD.

Een andere optie is branden als DivX alleen er zijn maar weinig DVD spelers die dat kunnen spelen.

Zie ook www.dvdrhelp.com
jah mischien stom..maar heeft iemand die home cinema set bij de blokker gezien..is dat wat ?

Verwijderd

Topicstarter
IkBenAlles schreef op 21 februari 2004 @ 12:03:
Ehum, laat me raden, je hebt ook geen idee over wat voor bestandsformaten je wilt downloaden?
DivX, avi, mpeg???
Zie mijn eerste topic...ik ben a technologisch...van mijn part download ik alle 3

Verwijderd

ALS je divx en xvid films download, kan je eens kijken naar de Yamada 6000. Er is over deze speler ook een thread van, tot nu toe, zo'n 21 blz, genoeg leesstof dus.

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-02 12:29
Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 12:07:
[...]

Zie mijn eerste topic...ik ben a technologisch
Koop maar dat ding van de Blokker, lijkt me een goeie

Verwijderd

Dit gaat me net te ver, film op dvd branden is al een beetje een grijs gebied, maar zo obvious je illegale acties uit de doeken doen is niet echt handig.

Het kan de goede naam van dit forum kosten. ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.