Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
De ad lijkt gekopieerd te zijn (lees=overgeschreven). Niet echt een tekst die met eigen woorden tot stand is gekomen.
[ Voor 38% gewijzigd door PcDealer op 21-02-2004 13:01 ]
Verkoopt deze user niet gewoon de laptop die de Aldi de vorige keer verkocht? Want dan is het niet zo raar dat hij deze nu verkoopt. Ik zie in ieder geval geen reden om die advertentie te verwijderen nu.
.
Dat komt wel vaker voor, en is dus ook geen reden om de advertentie te verwijderenPcDealer schreef op 21 februari 2004 @ 13:01:
De ad lijkt gekopieerd te zijn (lees=overgeschreven). Niet echt een tekst die met eigen woorden tot stand is gekomen.
[ Voor 44% gewijzigd door Harm op 21-02-2004 13:07 . Reden: BTW ]
Als je een laptop verkoopt, geef je toch exactere specs en typenummer (MHz)? De specs komen wel sterk overeen met de ad. Komen er wel achter... Ik heb zijn/haar telefoonnummer en woont vlakbij
bij die vorige aldilaptop zat toch geen TV-tuner en afstandsbediening:?
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Verwijderd, wegens onduidelijkheid in de advertentie, de snelheid van de CPU was niet vermeld.
Pagina: 1