Verdachte advertentie in V&A

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
deze advertentie van een medion laptop http://www.tweakers.net/aanbod/128536
lijkt wel erg veel op deze advertentie van de aldi: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_09/OFF01.HTM

die laptop is pas vanaf de 25e leverbaar voor een 50% hogere prijs.
Dat is op zijn minst verdacht te noemen. zouden jullie eens willen kijken/informeren?

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

De ad lijkt gekopieerd te zijn (lees=overgeschreven). Niet echt een tekst die met eigen woorden tot stand is gekomen.

[ Voor 38% gewijzigd door PcDealer op 21-02-2004 13:01 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verkoopt deze user niet gewoon de laptop die de Aldi de vorige keer verkocht? Want dan is het niet zo raar dat hij deze nu verkoopt. Ik zie in ieder geval geen reden om die advertentie te verwijderen nu.
PcDealer schreef op 21 februari 2004 @ 13:01:
De ad lijkt gekopieerd te zijn (lees=overgeschreven). Niet echt een tekst die met eigen woorden tot stand is gekomen.
Dat komt wel vaker voor, en is dus ook geen reden om de advertentie te verwijderen :) .

[ Voor 44% gewijzigd door Harm op 21-02-2004 13:07 . Reden: BTW ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

Als je een laptop verkoopt, geef je toch exactere specs en typenummer (MHz)? De specs komen wel sterk overeen met de ad. Komen er wel achter... Ik heb zijn/haar telefoonnummer en woont vlakbij :7

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
bij die vorige aldilaptop zat toch geen TV-tuner en afstandsbediening:?

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Verwijderd, wegens onduidelijkheid in de advertentie, de snelheid van de CPU was niet vermeld.
Pagina: 1