Toon posts:

admtask.exe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zou iemand mij kunnen vertellen wat admtask.exe is?

Ik heb namelijk geen idee wat het is. :?

Het staat in C:\program files\admtask\

Ik kan er nergens iets over vinden.. :/

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:59
Ik zat ook net te kijken, maar volgens mij is admtask niet een virus maar gewoon een process die die users met dat virus heeft draaien :?

Draai eens een updated virusscanner?

Verwijderd

Topicstarter
aan die first hit van google heb ik volgens mij nix... heb je er zelf naar gekeken??

ik heb het met virus definitions t/m 20-2-2004 gescanned en die gaf neit aan dat het besmet was met een virus..

Edit:

O ja, misschien is het handig om erbij te vertellen..

Als je het opstart, dan krijg je een pop-up venstertje met als titel: Auto Data Manager 1.2

erin staat:

status: ok

Copyright 1998 LexoSoft, Inc. All rights reserved.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2004 11:23 ]

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:59
Zitten er meer files in die Admtask dir? Misschien worden we daar wat wijzer op? Ad-aware draaien? Zoiezo als je niet weet wat het is => veilige modus => registersleutels weg => adm dir weg.

Verwijderd

Topicstarter
nee.. het is 1 bestand: admtask.exe

ad-aware moet ik idd nog even proberen

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 11:17:
aan die first hit van google heb ik volgens mij nix... heb je er zelf naar gekeken??

ik heb het met virus definitions t/m 20-2-2004 gescanned en die gaf neit aan dat het besmet was met een virus..

Edit:

O ja, misschien is het handig om erbij te vertellen..

Als je het opstart, dan krijg je een pop-up venstertje met als titel: Auto Data Manager 1.2

erin staat:

status: ok

Copyright 1998 LexoSoft, Inc. All rights reserved.
Geloof dat er bij die eerste hit van Google iets stond over een autosite. (Geloof autotrader.co.uk ofzo) Misschien dat het iets met elkaar te maken heeft? :? Zo ja, dan zou het denk ik spy-ware moeten zijn...

Misschien geen volkomen nutteloze tip:
Sinds een tijdje, gebruik ik SpyWare Blaster. Dit is een gratis tooltje, en blokkeerd dat spyware zich kan installeren, waardoor je dus niet, of minder hoeft te scannen met tools als Ad Aware of Spybot: Search and Destro. Nadeel is wel weer, dat als je een programma hebt, die spyware in zich heeft, dat ie die dan ook blokkeerd en dat dan je programma ook niet meer werken wilt...

Verwijderd

Topicstarter
hmm ik heb net effe me pc gescanned met een up-to-date versie van ad aware
maar hij markeert em niet als spyware...

Is er niemand die ooit ervan heeft gehoord :? of het misschien zelf ook heeft??
Pagina: 1