Toon posts:

Twijfel over wide-screen laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik twijfel tussen Dell Inspiron 8600 en een Toshiba Satellite (P10, M30 of pro M30). Ze voldoen allen aan mijn wensen. Wat zou je aanbevelen?

Wat ik belangrijk vind:
Degelijkheid, ondersteuning wereldwijd, complete garantie (ook voor pixels).

Zijn er nog andere merken en types die op deze laptops lijken?

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Daar gaat ie:
Asus M6000
Acer 80x
Acer aspire 200x
Jewel Jade 8070
IBM Thinkpad
enz...
enz...

Wat zijn precies de wensen waaraan jouw genoemde notebooks aan voldoen? Want dan kun je pas echt zeggen welke notebooks nog meer in aanmerking komen. En waar wil je de notebook voor gebruiken? Verder kent Dell voor zover ik weet geen pixelgarantie. Het enige dat ik ken is Jewel die 8 of 30 dagen pixelgarantie levert, en bij de winkel de laptopper kun je 8 dagen pixelgarantie kopen.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn wensen:
Pentium 4 2.6 (of meer) of Pentium M 1.5 (of meer)
512 MB
Wide screen (minstens 15.4")
Dvd lezen en CD RW
Modem + LAN
W-Lan
HD minstens 40 GB
Software niet nodig
Gewicht 4 kg max.

Ik ga hem gebruiken voor: redelijk strevig rekenwerk, office toepassingen, internet en e-mail, afspelen cd's en dvd's (Is het dan verstandig om een hoge resolutie te kiezen of maakt dat niet uit? Ik hoorde dat de gemiddelde dvd resolutie de 1280x800 van de laptop niet overstijgt.)

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 11:45:
Mijn wensen:
Pentium 4 2.6 (of meer) of Pentium M 1.5 (of meer)
512 MB
Wide screen (minstens 15.4")
Dvd lezen en CD RW
Modem + LAN
W-Lan
HD minstens 40 GB
Software niet nodig
Gewicht 4 kg max.

Ik ga hem gebruiken voor: redelijk strevig rekenwerk, office toepassingen, internet en e-mail, afspelen cd's en dvd's (Is het dan verstandig om een hoge resolutie te kiezen of maakt dat niet uit? Ik hoorde dat de gemiddelde dvd resolutie de 1280x800 van de laptop niet overstijgt.)
Maar centriono hoeft dus niet? Dus gewicht is geen mega issue (niet dat centrino's zoveel lichter zijn, hoogstens een paar honderd gram) en de herrie die hij maakt telt ook niet mee?
Voor DVD kijken maakt de resolutie niet veel uit, dat maakt eigenlijk alleen uit voor al het standaard windows werk. Dus of je veel in een keer op je scherm wilt kunnen hebben.