Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

prblemen met upgraden mp 3 ez-av 200

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een probleem met het upgraden van mijn mp3 speler.
Waaneer ik het instructie boekje volg krijgt de speler geen contact met de pc.
De stappen zijn:MENU/MODE knop,F/W Upgrade, waarna de melding komt Enter PLAY KEY dan de jog knop indrukken en dan de USB kabel aan sluiten.
Als ik deze volgorde aanhoud dan is er geen reactie van de PC van een nieuwe schijf of hardware.
Maar als ik de USB aansluit bij de melding Enter PLAY/KEY dan maakt de speler wel connectie met de PC met de melding nieuwe schijf en hardware.
En als ik dan de upgrade wil ophalen via music friend en de button Firmware, krijg ik de melding dat de USB kabel een breuk heeft of dat de speler niet in update mode is ingeschakeld.
Wie heeft advies?

Ben verder onder de indruk van deze MP3 speler!

Verwijderd

Ik neem aan dat je Windows XP gebruikt?
Om je Firmware up-te-graden moet je van te voren de bijgeleverde drivers installeren.
!letop! deze zijn anders dan hoe je je files verstuurd!

Deze drivers zijn te vinden op de bijgeleverde CD-Rom.
Volg deze stappen om de driver te installeren:
1. Sluit je speler niet aan en ga naar F/W Upgrade
2. Druk op de PLAY knop
3. Er zal nu staan "Not Connected", sluit de speler aan op je PC
4. Windows zal zeggen dat er een nieuwe hardware is gevonden, doe nu pas de CD erin.
5. Windows zal zoeken voor de geschikte driver van de CDROM en auto. installeren.
6. Wanneer alles klaar is moet je pas beginnen met de stappen van F/W upgrade met behulp van MusicFriend en de handleiding.