Ik hoorde dat er een aantal nieuwe levels zijn voor Splinter Cell (Kola cell, Veslka sub, wat dan ook) en die wilde ik nu downloaden maar ik kan het nergens vinden. het gaat om de PC versie. Weet iemand waar ik ze kan vinden?
hehe, ik zou deze post maar eens snel verwijderen, reden:
spellen/addons downloaden zijn illegale warez, en dat vinden ze hier niet echt leuk denk ik
je hebt het namelijk over de missionpack, dat zijn inderdaad de 3 missies die jij noemde.... deze zijn wel gratis binnen te halen voor op de xbox, maar niet voor de pc, je hoort ze gewoon te kopen.
dus als je deze wilt hebben, koop ze....
offtopic:
die 2 trailers van pandora tomorrow zijn vet!
/offtopic
spellen/addons downloaden zijn illegale warez, en dat vinden ze hier niet echt leuk denk ik
je hebt het namelijk over de missionpack, dat zijn inderdaad de 3 missies die jij noemde.... deze zijn wel gratis binnen te halen voor op de xbox, maar niet voor de pc, je hoort ze gewoon te kopen.
dus als je deze wilt hebben, koop ze....
offtopic:
die 2 trailers van pandora tomorrow zijn vet!
/offtopic
[ Voor 10% gewijzigd door enira op 21-02-2004 08:57 . Reden: typo's ]
Twitch: Phyloni1
Ik wist niet dat je ze moest kopen, ik dacht die smerige oplichters ze wel gratis zouden verstrekken.
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2004 12:23 ]
Verwijderd
Ik heb even gezocht en het schijnt dat deze levels alleen maar beschikbaar zijn voor de xbox, ze zijn wél bij de uk special edition opgenomen (als ik het goed heb gelezen).
Volgens mij is dat een nieuwe manier om meer te verkopen
.
Volgens mij is dat een nieuwe manier om meer te verkopen
Deze gaat op slot... reden moge duidelijk zijn, addons zoals deze moet je kopen...
En wil je mensen niet zo snel 'smerige oplichters' noemen? ze proberen ook maar een paar centen te verdienen...
En wil je mensen niet zo snel 'smerige oplichters' noemen? ze proberen ook maar een paar centen te verdienen...
Dit topic is gesloten.
![]()