Verwijderd
Gewoon proberen, het moet wel kunnen, alleen moet je je memory busspeed instellen op 100 MHZ en niet op 133 anders houd je 100 mhz reepje ermee op.
Gaat wel, als je je geheugen maar op 100 Mhz laat draaien. Ik heb wel es 2 x 128 Mb PC133 en 1 x 128 Mb PC100. Ging gewoon goed.
en heeft elke pci slot een eigen IRQ?
* sorry maar kan nu eindelijk antwoord vinden voor al mijn vragen *
* sorry maar kan nu eindelijk antwoord vinden voor al mijn vragen *
Verwijderd
Je kunt ook de snelheid instellen op 133 MHz en dan de CAS latency timings op 3-3-3 zetten. Dit werkt alleen als je 100 MHz reepje 2-2-2 is.
Bij mij werkte het... Alleen denk ik dat e.e.a. dan wel langzamer wordt in sommige applicaties, aangezien 133/3 < 100/2
Of is dit BS?
Bij mij werkte het... Alleen denk ik dat e.e.a. dan wel langzamer wordt in sommige applicaties, aangezien 133/3 < 100/2
Of is dit BS?
Verwijderd
Ik heb een msi k7 bordje en daar werkt het dus absoluut niet. Had eerst 1x 128mb 100MHz.
Prikte ik er 2x 128MB 133Mhz bij en de ene na de andere memory read error verscheen op m'n schermpje.
Dus, tja, je moet het gewoon proberen maar er zijn dus mobo's waar het niet op kan.
Prikte ik er 2x 128MB 133Mhz bij en de ene na de andere memory read error verscheen op m'n schermpje.
Dus, tja, je moet het gewoon proberen maar er zijn dus mobo's waar het niet op kan.
Verwijderd
op mijn vorige pc had ik wel 32 mb ram in simms steken ... en 64 mb in dimms
en da liep goe, ...
het hangt dus echt van mobo tot mobo af...
het hangt dus echt van mobo tot mobo af...
He,
Ik heb een soltek sl75kv. 2x 64MB pc100 en 1x 64mb pc133. Alles op CAS2 t/m 102mhz.
Ik heb een soltek sl75kv. 2x 64MB pc100 en 1x 64mb pc133. Alles op CAS2 t/m 102mhz.
Hang af per geval! Ik draai nu op een 100mhz mobo met 1x 64mb 100mhz en 2x 128mb 133mhz daarbij! No probs! Test it and you'll know it! 
En van die IRQ's: Elk appartaat in je comp krijgt een eigen IRQ (hd en cdroms nie) dus dat zijn dus ook elk app. dat in een PCI slot zitten! Het kan zijn dat sommige app. IRQ's sharen, dus delen met andere app.!
Bij mij bv zijn alle IRQ's bezet (veel app.), dus deelt mijn netwerkkaart z'n IRQ met m'n Mpeg2 kaart! Geen probs voor mij! Alles draait als een zonnetje!
Moet je zelf maar testen of die goed gaat!
Good Luck 2 U!
En van die IRQ's: Elk appartaat in je comp krijgt een eigen IRQ (hd en cdroms nie) dus dat zijn dus ook elk app. dat in een PCI slot zitten! Het kan zijn dat sommige app. IRQ's sharen, dus delen met andere app.!
Bij mij bv zijn alle IRQ's bezet (veel app.), dus deelt mijn netwerkkaart z'n IRQ met m'n Mpeg2 kaart! Geen probs voor mij! Alles draait als een zonnetje!
Moet je zelf maar testen of die goed gaat!
Good Luck 2 U!
Ok kan iemand me een goede link sturen naar een site waar precies staat hoe ik mijn mem moet configgureren?
PLS!!!!
PLS!!!!
Abit KT7 met 2x Infineon.
één is 100 MHz CAS222, andere is 133 MHz CAS333. Aangezien de sjippies identiek zijn heb ik ze eerst op 133 MHz CAS3 gezet (ging perfect) en daarna op 133 MHz CAS2. No Problemo.
Het hangt dus echt van je memori af.
Gaat het niet, dan boot hij niet.
In het gunstigste geval kan je op INS drukken en hij pakt de default weer, in het ongunstigste moet je je CMOS clearen met je jumper. Staat in de Manual!.
Suc7.
één is 100 MHz CAS222, andere is 133 MHz CAS333. Aangezien de sjippies identiek zijn heb ik ze eerst op 133 MHz CAS3 gezet (ging perfect) en daarna op 133 MHz CAS2. No Problemo.
Het hangt dus echt van je memori af.
Gaat het niet, dan boot hij niet.
In het gunstigste geval kan je op INS drukken en hij pakt de default weer, in het ongunstigste moet je je CMOS clearen met je jumper. Staat in de Manual!.
Suc7.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Pagina: 1