Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Kun je zelf toch maken. In je profiel ( onder c:\documents...... ) zit een optie SendTo, daar kun je dus ook netwerk locaties, cd/dvd-branders, memory sticks, ftp servers enzo opgeven, gewoon efkes het linkje ernaar goed maken :-)inquestos schreef op 21 februari 2004 @ 20:29:
Niemand? Er moeten toch wel meer mensen zijn die zo'n programma gebruiken??
Kick mag toch ook na bijna een hele dag niewaar?![]()
There is no place like ::1
Ik heb het volgende .bat bestand. 
Dit kopieren in notepad, opslaan als FTP Uploader.bat in C:\Documents and Settings\%UserName%\SendTo. Als je nu rechtsklikt op een file, staat daar FTP Uploader bij.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| @echo off echo>c:\ftpscr open [ftp-adres/ip] echo>>c:\ftpscr [je username] echo>>c:\ftpscr [je password] echo>>c:\ftpscr binary echo>>c:\ftpscr hash echo>>c:\ftpscr put %1 echo>>c:\ftpscr quit ftp -s:c:\ftpscr |
Dit kopieren in notepad, opslaan als FTP Uploader.bat in C:\Documents and Settings\%UserName%\SendTo. Als je nu rechtsklikt op een file, staat daar FTP Uploader bij.
[ Voor 10% gewijzigd door Billie op 21-02-2004 21:17 ]
swampy/billie: bedankt
.
Billie, je uploadprogramma'tje werkt hier helaas niet...
(ik heb een router ertussen zitten, misschien dat dat het is, of omdat je programma de verkeerde poort gebruikt)
Ik heb het alsvolgt gedaan (opgeslagen als ANSI (?), maar andere codes werkten ook niet)
echte wachtwoord ipv ******
Maar gelukkig bracht mij dit wel op een ander programma wat hetzelfde werkt
"send to FTP"
Billie, je uploadprogramma'tje werkt hier helaas niet...
Ik heb het alsvolgt gedaan (opgeslagen als ANSI (?), maar andere codes werkten ook niet)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| @echo off echo>c:\ftpscr open ftp://ooter000@home.planet.nl/got/ echo>>c:\ftpscr ooter000 echo>>c:\ftpscr ****** echo>>c:\ftpscr binary echo>>c:\ftpscr hash echo>>c:\ftpscr put %1 echo>>c:\ftpscr quit ftp -s:c:\ftpscr |
echte wachtwoord ipv ******
Maar gelukkig bracht mij dit wel op een ander programma wat hetzelfde werkt
"send to FTP"
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Verwijderd
Misschien scheelt het als je dit uit regel 2 weg haalt:
Het kan ook zijn dat ie het niet pikt dat je em gelijk naar een dir toe stuurt, dan zou je na de regel waar je wachtwoord in staat nog een regel erin moeten zetten met:
code:
1
| ftp://ooter000@ |
Het kan ook zijn dat ie het niet pikt dat je em gelijk naar een dir toe stuurt, dan zou je na de regel waar je wachtwoord in staat nog een regel erin moeten zetten met:
code:
1
| echo>>c:\ftpscr cd got |
Verwijderd
Probeer xFTP dat is ooit nog een gemaakt door Chaozzz dacht ik (dus niet door mij!!!):
http://www.xcat-industries.nl/download/xftp.zip
http://www.xcat-industries.nl/download/xftp.zip
Pagina: 1