Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop LCD scherm als PC scherm.

Pagina: 1
Acties:

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-11 22:20
Het gaat om een Toshiba TLX-1631-C3B Monochrome LCD

Toshiba TLX-1631-C3B

Chips: 77778A en T7900

Extra: VF0046p01, LZQ1631-A1B*C, E91964 31334L

Als iemand me een kan helpen aan een schema over hoe en wat welke lijn geeft zal ik hiermee aan de slag kunnen want het lijkt me zeer leuk als dit gaat werken :)

[ Voor 7% gewijzigd door rhodium op 21-02-2004 00:31 ]

Verwijderd

Die lcd;s zijn niet zomaar aan te sluiten. Daarvoor is nogal wat werk voor nodig.

Zie eerdere topic's hier op GoT. Zijn zo met de search te vinden.

Die datasheets zijn ook wel te vinden met google.com zelf heb ik de datasheet nog kunnen vinden van een 386 decpc notebook lcd scherm via google.com

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:40

Leejow(saait)

Blater

[rml]Lapmod [ digitale fotolijst][/rml]

Daar gaarne vragen

mod-remark: Dat is het verkeerde topic, dit zijn de juiste topics: Laptop LCD aan VGA-kaart en [rml][ LCD]HOWTO-iP: Aansluiten van monochrome laptop LCD's[/rml]. Al geldt ook daar dat vragen in het topic geen zin heeft zonder datasheets/pinouts.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2004 13:24 ]

Verwijderd

Daar heb je niks aan. Daar worden complete laptops gebruikt. Gewoon behuizing er afstrippen en achter plexi plaatsen (even bot gezegt).

Het goeie topic is hier .

Alleen gaan ze hier van een kleuren lcd uit. Er is ook nog een andere topic over monochrome lcd's aan te sluiten. Heb die topic alleen niet gevolgt en weet niet hoe ver ze gevorderd zijn.

• rhodium
Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 00:37:
Die lcd;s zijn niet zomaar aan te sluiten. Daarvoor is nogal wat werk voor nodig.

Zie eerdere topic's hier op GoT. Zijn zo met de search te vinden.

Die datasheets zijn ook wel te vinden met google.com zelf heb ik de datasheet nog kunnen vinden van een 386 decpc notebook lcd scherm via google.com
tja.. zoek maar eens voor de gein naar deze.. krijg je paar resultaten waar je echt niks aan hebt..

this jammer want eigelijk heb ik alleen de pin-out er van nodig.

• rhodium
Tot zover ben ik er achter gekomen dat dit niet 1 2 3 gaat. Oke maar nu heb ik een PCI kaartje waar van die pinnetjes opzitten. En het is bijna de zelfde kaart dus daarmee kan ik hem aan de praat krijgen.

Dus als iemand voor mij een pinout kan vinden.. PLZ!! ik zou dit echt op prijs stellen want zelf heb ik compaq gebelt en die konden me niet helpen dan zeggen wanneer die gemaakt is... :|

[ Voor 11% gewijzigd door rhodium op 29-02-2004 01:36 ]

• Jellabie
  • Laatst online: 16:25

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

probeer eens naar deze kerel te mailen?

http://www.eio.com/public/lcd.2003/0472.html

De Nederbelg !

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

http://www.eio.com/tlx-1631.htm
Is dat m niet? :)
Google @ "TLX-1631".

[ Voor 19% gewijzigd door X-G op 29-02-2004 02:00 ]

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

• rhodium
ik had gezocht op TLX-1631-C3B :) en dan vind je niks achja nu ga ik effe zoeken wat die pinout is van me videokaartje :) heb ik wat te doen deze nacht.
Pagina: 1